Серед компаній, до яких застосовані санкції:
SUNNE CO LIMITED

Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
SUNNE CO LIMITED
Скорочена назва юридичної особи
SUNNE CO LTD
ІПН
Реєстраційний номер
73176503
Країна
Гонконг
Адреса
Гонконг (35 Tai Yau Street, Efficiency House, Flat A516, 5/F, San Po Kong, Kowloon, Hong Kong); КНР (Room 35-09, Fuli Center, 6, Gangxing Lu, Zhongshan Qu, Dalian, Liaoning, China)
Підстави
Компанія афілійована з нафтовими танкерами, що вважаються частиною тіньового флоту, задіяного у перевезенні підсанкційної російської нафти/нафтопродуктів у тому числі з російського порту, де нафта постійно торгувалася значно вище price cap $60 за барель російської нафти (IMO 9321976, IMO 9235713, IMO 9280885, IMO 9281152, IMO 9321847, IMO 9258521, IMO 9289477, IMO 9282479, IMO 9296822, IMO 9313149).
Станом на 23 січня 2025 року компанія залишається комерційним, ISM-менеджером підсанкційного танкера для перевезення сирої нафти ІМО 9321847.
Компанія афілійована з анонімним китайським покупцем, що витратив близько $ 376 млн на придбання групи з 13 танкерів для високоризикованих перевезень сирої нафти російського походження в Атлантичному океані. Серед цих 13 танкерів п’ять суден типу Aframax, сім дуже великих суден для перевезення сирої нафти та одне судно типу Suezmax. За даними Lloyd's List Intelligence, ці судна придбані анонімним покупцем через 20 окремих, але взаємопов’язаних односуднових шельфових компаній з Гонконгу та Китаю.
У подальшому усі танкери, крім одного, займалися перевантаженням вантажів у створеному високоризиковому перевантажувальному хабі для російської сирої нафти для консолідації вантажів у районах 860 морських миль на захід від Португалії, у міжнародних водах. Для зареєстрованих власників, комерційних менеджерів, менеджера ISM характерною є майже ідентична адреса реєстрації у Даляні (КНР), однакові дві адреси в Гонконзі.
Ця група танкерів вважається центром повністю працездатного середньоатлантичного перевантажувального хабу російської сирої нафти в Китай.
Логістичні STS-хаби дозволяють приховати право власності та походження вантажу. Крім середньоатлантичного хабу, перевантажувальними центрами є райони біля Каламати, Греції, Мальти, Сеути та Кавказу, де налагоджено операції STS для російської сирої нафти.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до компанії відповідно до EO 14024 та EO 13662 за діяльність в енергетичному секторі економіки російської федерації.
Станом на 23 січня 2025 року компанія залишається комерційним, ISM-менеджером підсанкційного танкера для перевезення сирої нафти ІМО 9321847.
Компанія афілійована з анонімним китайським покупцем, що витратив близько $ 376 млн на придбання групи з 13 танкерів для високоризикованих перевезень сирої нафти російського походження в Атлантичному океані. Серед цих 13 танкерів п’ять суден типу Aframax, сім дуже великих суден для перевезення сирої нафти та одне судно типу Suezmax. За даними Lloyd's List Intelligence, ці судна придбані анонімним покупцем через 20 окремих, але взаємопов’язаних односуднових шельфових компаній з Гонконгу та Китаю.
У подальшому усі танкери, крім одного, займалися перевантаженням вантажів у створеному високоризиковому перевантажувальному хабі для російської сирої нафти для консолідації вантажів у районах 860 морських миль на захід від Португалії, у міжнародних водах. Для зареєстрованих власників, комерційних менеджерів, менеджера ISM характерною є майже ідентична адреса реєстрації у Даляні (КНР), однакові дві адреси в Гонконзі.
Ця група танкерів вважається центром повністю працездатного середньоатлантичного перевантажувального хабу російської сирої нафти в Китай.
Логістичні STS-хаби дозволяють приховати право власності та походження вантажу. Крім середньоатлантичного хабу, перевантажувальними центрами є райони біля Каламати, Греції, Мальти, Сеути та Кавказу, де налагоджено операції STS для російської сирої нафти.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до компанії відповідно до EO 14024 та EO 13662 за діяльність в енергетичному секторі економіки російської федерації.
Посилання
Морські судна