AMBER 6

IMO 9235713
Оновлено: 11.11.2024
AMBER 6
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
AMBER 6
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9235713
MMSI
352001387
Позивний
3E2141
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у 2024 році задіяний в експорті до КНР російської нафти з порту Козьміно. Судно сертифіковано регулятором Korean Register (IACS).
Згідно з даними Lloyd’s List, танкер "AMBER 6" пов'язаний з анонімними китайськими покупцями, які у 2022 році витратили близько $376 млн на придбання 13 танкерів для здійснення ризикованих перевезень російської нафти з судна на судно посеред Атлантичного океану. Логістичні хаби "від судна до судна" є поширеною ознакою схеми, що дозволяє приховувати право власності та походження вантажу. Окрім середньоатлантичного хабу STS, існують також райони біля портів Каламати (Греція), Мальти, Сеути та Кавказу, де налагоджено операції з перевалки російської нафти з судна на судно. Операції STS посеред Атлантичного океану відбуваються поза юрисдикцією портової влади, з обмеженим технічним і операційним наглядом, що посилює занепокоєння з приводу безпеки і навколишнього середовища через невідомість даних про страхування і власників суден.
Lloyd's List було відстежено п'ять танкерів класу "Aframax", сім великих нафтовозів і одне судно класу "Suezmax" анонімного покупця через окремі, але пов'язані між собою компанії, що працюють на шельфі Гонконгу і КНР, володіють однотипними суднами. Група танкерів була придбана в період з травня по липень 2022 року за загальну суму $285 млн, виходячи зі звітів суднових брокерів та ринкових оцінок. Відтоді танкери, окрім одного, беруть участь у перевалці російських нафтових вантажів у перевантажувальному хабі з високим ступенем ризику, розташованому за 860 морських миль на захід від Португалії, у міжнародних водах. Вік придбаних анонімним китайським покупцем суден - 15 років і більше, що унеможливлює їх фрахтування більшістю великих нафтових компаній, а також не дозволяє отримати звичайне фінансування.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Тіньовий танкерний флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Nianyuwan (КНР), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Dongying (КНР), Terminal BZ 34 (КНР), Xianren Dao (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Garden Domain LTD п/о Sunne Co LTD (6121807 / КНР / 04.05.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Sunne Co LTD (6304105 / КНР / 04.05.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Sunne Co LTD (6304105 / КНР / 09.05.2022)
Колишні назви судна
Astro Sculptor
Прапори (попередні)
Греція
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024