LAUREN II

IMO 9258521
Оновлено: 24.01.2025
LAUREN II
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
LAUREN II
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9258521
MMSI
355070000
Позивний
3FCU5
Прапор (діючий)
Панама Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
За даними United Against Nuclear Iran, судно було задіяне у перевезенні підсанкційної іранської нафти і переключилося на перевезення підсанкційної російської нафти.
Судно Lauren II перевозить сиру нафту, завантажену іншими танкерами, з судно на судно з російського порту Приморськ у Балтійському морі. Зокрема, танкер Lauren II був відстежений під час завантаження вантажу нафти за допомогою пересадки з судна на судно з танкера Zhen I (ІМО 9255880).
Танкер VLCC куплений у компанії DHT Tankers і афілійований з анонімним китайським покупцем, що витратив близько $376 млн на придбання групи з 13 танкерів для високоризикованих перевезень сирої нафти російського походження в Атлантичному океані. Серед цих 13 танкерів п’ять суден типу Aframax, сім дуже великих суден для перевезення сирої нафти та одне судно типу Suezmax. За даними Lloyd's List Intelligence, ці судна придбані анонімним покупцем через 20 окремих, але взаємопов’язаних односуднових шельфових компаній з Гонконгу та Китаю.
У подальшому усі танкери, крім одного, займалися перевантаженням вантажів у створеному високоризиковому перевантажувальному хабі для російської сирої нафти для консолідації вантажів у районах 860 морських миль на захід від Португалії, у міжнародних водах. Для зареєстрованих власників, комерційних менеджерів, менеджера ISM характерною є майже ідентична адреса реєстрації у Даляні (КНР), однакові дві адреси в Гонконзі.
Ця група танкерів вважається центром повністю працездатного середньоатлантичного перевантажувального хабу російської сирої нафти в Китай.
Логістичні STS-хаби дозволяють приховати право власності та походження вантажу. Крім середньоатлантичного хабу, перевантажувальними центрами є райони біля Каламати, Греції, Мальти, Сеути та Кавказу, де налагоджено операції STS для російської сирої нафти.
Танкер, що вважається частиною тіньового флоту, афілійований з компанією SUNNE CO LIMITED, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі рф.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна як до власності, в якій SUNNE CO LIMITED має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Ні
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Ningbo (КНР), Yingkou (КНР), Zhoushan (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Maisie LTD п/о Greetee Co LTD (6223754 / КНР / 15.05.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Greetee Co LTD (6213466 / КНР / 15.05.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Greetee Co LTD (6213466 / КНР / 15.05.2021)
Колишні назви судна
DHT Lake / BW Lake / World Lake
Прапори (попередні)
Гонконг / Острів Мен
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top