M SOPHIA

IMO 9289477
Оновлено: 24.01.2025
M SOPHIA
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
M SOPHIA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9289477
MMSI
374933000
Позивний
3FTT
Прапор (діючий)
Панама Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний у перевантаженнях STS на якірних стоянках біля Малайзії, Циндао з танкерів з підсанкційною іранською чи венесуельською нафтою. Танкер вдається до вимкнення автоматичної системи ідентифікації - моделі поведінки, яка свідчить про те, що танкер намагається уникнути виявлення передачі STS.
Танкер VLCC куплений у компанії DHT Tankers і афілійований з анонімним китайським покупцем, що витратив близько $ 376 млн на придбання групи з 13 танкерів для високоризикованих перевезень сирої нафти російського походження в Атлантичному океані. Серед цих 13 танкерів п’ять суден типу Aframax, сім дуже великих суден для перевезення сирої нафти та одне судно типу Suezmax. За даними Lloyd's List Intelligence, ці судна придбані анонімним покупцем через 20 окремих, але взаємопов’язаних односуднових шельфових компаній з Гонконгу та Китаю.
У подальшому усі танкери, крім одного, займалися перевантаженням вантажів у створеному високоризиковому перевантажувальному хабі для російської сирої нафти для консолідації вантажів у районах 860 морських миль на захід від Португалії, у міжнародних водах. Для зареєстрованих власників, комерційних менеджерів, менеджера ISM характерною є майже ідентична адреса реєстрації у Даляні (КНР), однакові дві адреси в Гонконзі.
Ця група танкерів вважається центром повністю працездатного середньоатлантичного перевантажувального хабу російської сирої нафти в Китай.
Логістичні STS-хаби дозволяють приховати право власності та походження вантажу. Крім середньоатлантичного хабу, перевантажувальними центрами є райони біля Каламати, Греції, Мальти, Сеути та Кавказу, де налагоджено операції STS для російської сирої нафти.
Танкер, що вважається частиною тіньового флоту, афілійований з компанією SUNNE CO LIMITED, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі рф.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна як до власності, в якій SUNNE CO LIMITED має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Ні
Відвідувані порти
Ningbo (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Yingkou (КНР), Zhoushan (КНР), Dongjiakou (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Jose Terminal (Венесуела), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Maisie LTD п/о Greetee Co LTD (6223754 / КНР / 08.07.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Greetee Co LTD (6213466 / КНР / 08.07.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Greetee Co LTD (6213466 / КНР / 11.07.2021)
Колишні назви судна
DHT Condor / Younara Glory / Delos
Прапори (попередні)
Гонконг / Німеччина / Панама
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top