морські та повітряні
Судна
аеропорти та порти
задіяні в перевезенні зброї, викраденої української продукції та в обході санкцій
Загальна кількість:
976
Морських суден
155
Капітанів
Оновлено: 16.06.2025
Морська логістика критично важлива для нарощування військових спроможностей агресора, пересування військ, отримання зброї та підсанкційних товарів, торгівлі краденим. Агресори перевозять зброю міжнародними протоками на цивільних торгових суднах. Експорт викопного палива в обхід санкцій - основне джерело доходів для росії та Ірану. Тіньовий танкерний флот та судна без льодового класу в Арктиці загрожують екологічною катастрофою. З продажу сільськогосподарської продукції з тимчасово окупованих українських територій росія фінансує війну та зберігає лояльність своїх союзників – Ірану, КНДР.
Спільно ми в змозі це припинити, щоб відновити мир та безпеку
Що потрібно зробити:
  • санкціонувати судна зі списку нижче, а також усі пов’язані компанії та особи (власники, оператори, менеджери, керівники, старші члени екіпажу)
  • заборонити заходи таких суден у порти, територіальні води, ВЕЗ та міжнародні протоки, продаж запчастин для них
 
  • вимагати при отриманні страхових та інших послуг банківські виписки для підтвердження виконання прайс-кепу
  • залучати до збору доказової бази фінансові та профільні установи, оприлюднювати результати розслідувань, застосовувати реальні покарання, в тому числі значні штрафи
Переглянути
Повітряні судна Порти Аеропорти
 
 
 
 
 
 
Всього: 159
JAMES II
Назва судна
JAMES II
IMO
9253909
Прапор (діючий)
Палау Палау
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з червня 2024 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, а також через STS-передачі, зокрема у квітні 2025 року з танкером ІМО 9304825 (перебуває під санкціями Сполученого Королівства з лютого 2025 року) поблизу російських портів у Балтійському морі. Судно вдається до ведення темної діяльності поблизу Керченської протоки в Азовському морі у червні, липні 2024 року, після цього поблизу Румунії у липні 2024 року. Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу. 20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
PIERRE
Назва судна
PIERRE
IMO
9266877
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне Сьєрра-Леоне
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з вересня 2024 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях, у тому числі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності, зокрема поблизу російського порту Усть-Луга). При цьому з серпня 2024 року власником та комерційним менеджером танкера є компанія Zest Chartering Ltd, зареєстрована на Сейшельських островах за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово використовується для реєстрації компаній власників/менеджерів танкерів тіньового флоту. ISM-менеджером танкера з серпня 2024 року є компанія Neptune Navigators LLC, інкорпорована в Азербайджані. До флоту компанії Neptune Navigators LLC станом на 05 червня 2025 року входять також два підсанкційні танкери тіньового флоту рф - ІМО 9260823 та ІМО 9434890. 20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
RICCA
Назва судна
RICCA
IMO
9292577
Прапор (діючий)
Панама Панама
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з травня 2023 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях, у тому числі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, зокрема поблизу російського порту Усть-Луга). Танкер афілійований з компанією Hung Phat Maritime Trading (В’єтнам), яка станом на 05 червня 2025 року є власником та комерційним менеджером судна і до флоту якої належать ще три підсанкційні нафтові танкери ІМО 9284594, ІМО 9326720, ІМО 9374868, що вважаються частиною тіньового флоту рф. 20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
ARABELA
Назва судна
ARABELA
IMO
9253313
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний з травня 2024 року в експорті російської нафти/нафтопродуктів, у тому числі із застосуванням оманливих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності, зокрема в районі Кольської затоки). Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу. 20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
RAGNAR
Назва судна
RAGNAR
IMO
9384095
Прапор (діючий)
Палау Палау
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу російських портів у Чорному морі, в районі на південь від Керченської протоки, у тому числі в районі поблизу портів ТОТ Крим України, здійснення STS-передач з російською афілійованістю поблизу європейських країн). Зокрема, у червні 2025 року поблизу Кіпру судно здійснило STS-передачу із підсанкційним танкером тіньового флоту рф ІМО 9258026, при цьому в район Кіпру танкер ІМО 9384095 прибув з району поблизу російського порту Туапсе, де у травні 2025 року тривалий час провадив темну діяльність. Танкер афілійований з молдовською компанією MRC Shipmanagement SRL, яка була технічним менеджером судна з березня 2023 року до грудня 2024 року, при цьому у травні 2023 року власником судна стала компанія New Star Marine Ltd (ІМО 6392551), зареєстрована на Сейшельських Островах за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово використовується для реєстрації судноплавних компаній, залучених до перевезення російської нафти/нафтопродуктів. З грудня 2024 року ISM менеджмент судна перейшов до компанії Tidal Tech Mariners LLC (Азербайджан), при цьому компанія-власник не змінилася, що може свідчити про незмінність бенефіціара судна. Компанія Tidal Tech Mariners LLC станом на 09 червня 2025 року здійснює ISM-менеджмент ще трьох нафтових танкерів тіньового флоту рф - двох підсанкційних танкерів ІМО 9261657, ІМО 9290921 та судна ІМО 9265873. Після зміни менеджменту танкер ІМО 9384095 продовжує забезпечувати експорт російської нафти/нафтопродуктів. 20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
TORONTO
Назва судна
TORONTO
IMO
8808525
Прапор (діючий)
Ліберія Ліберія
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу російських портів у Чорному морі, здійснення STS-передач з російською афілійованістю поблизу європейських країн). Зокрема, у квітні 2025 року поблизу Румунії танкер ІМО 8808525 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9236975, який прибув для здійснення передачі з російського порту Новоросійськ. У березні 2025 року поблизу Кіпру танкер ІМО 8808525 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9424651 (під санкціями ЄС, Швейцарії з травня 2025 року), який прибув в район поблизу Кіпру з російського порту Туапсе, де здійснив низку STS-передач. 20 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
XING CHEN
Назва судна
XING CHEN
IMO
9550682
Прапор (діючий)
Панама Панама
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів Тихоокеанського регіону. 09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
WUDI
Назва судна
WUDI
IMO
9335094
Прапор (діючий)
Панама Панама
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів Тихоокеанського регіону. 09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
WU TAI
Назва судна
WU TAI
IMO
9419151
Прапор (діючий)
Панама Панама
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, що у 2022-2023 роках відіграв значну роль у транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Caishan Ship Management , яка у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management, Galena Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій. Gatik Ship Management та Caishan Ship Management були попередніми менеджерами танкера. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти. Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу Мальти, Єгипту, здійснення STS-передач з російською афілійованістю, зокрема, поблизу Єгипту у 2025 році). У 2025 році судно активно здійснює STS-передачі поблизу Єгипту у тому числі із підсанкційними суднами тіньового флоту рф, афілійованими з індійським оператором тіньового флоту рф Gatik Ship Management (ІМО 9314882, ІМО 9299123, ІМО 9258026). 09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
VENUS III
Назва судна
VENUS III
IMO
9599353
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу російських портів у Чорному, Азовському морях, в районі Керченської протоки, здійснення STS-передач з російською афілійованістю (з танкером ІМО 9278959) поблизу європейських країн). Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема, у жовтні 2024 року, червні 2025 року. Танкер афілійований із підсанкційною російською компанією ТОВ "Прайм Шиппінг", яка здійснює ISM-менеджмент судна. 09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
MARBLE
Назва судна
MARBLE
IMO
9323974
Прапор (діючий)
Панама Панама
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням високоризикованих практик (здійснення STS-передач з танкерами тіньового флоту рф (у квітні 2025 року з танкером ІМО 9419151, у січні, лютому 2025 року з танкером ІМО 9258026) у тому числі з підсанкційними суднами (у травні, червні 2025 року з танкерами ІМО 9198290, ІМО 9290517), зокрема поблизу Єгипту). 09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
LARK
Назва судна
LARK
IMO
9277759
Прапор (діючий)
Палау Палау
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності поблизу російських портів у Балтійському морі, здійснення STS-передач з російською афілійованістю поблизу Малайзії). Зокрема, танкер ІМО 9277759 у квітні 2025 року, вийшовши з району поблизу російського порту Усть-Луга, де провадив темну діяльність, здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9198666 поблизу Малайзії. 09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Дивитися профіль
War & Sanctions 2025
To top