TENDUA
IMO 9299862
Оновлено: 05.06.2025

Назва судна
TENDUA
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
37332
IMO
9299862
MMSI
352004933
Позивний
3E7153
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, у тому числі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, ведення темної діяльності, здійснення STS-передач з російською афілійованістю). Танкер задіяний в налагодженому ланцюгу постачання російської нафти/нафтопродуктів до третіх країн шляхом здійснення STS-передач у районі поблизу європейських країн, зокрема, з підсанкційним танкером ІМО 9247443, який з липня 2024 року в районі поблизу Греції, Кіпру діє як перевантажувальний STS-хаб російської нафти/нафтопродуктів, що транспортується танкерами переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів на перевалку поблизу європейських країн.
Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема, у лютому 2025 року здійснював заходи в порт Камиш-Бурун.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management, яка у 2022-2023 роках входила у топ-гравців тіньового танкерного флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik Ship Management індійською компанією Plutos Ship Management яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Galena Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management, Zidan Ship Management, іншими компаніями була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Танкери, що оперувалися Gatik Ship Management, передані в управління іншим компаніям, продовжують здійснювати експорт російської нафти/нафтопродуктів.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема, у лютому 2025 року здійснював заходи в порт Камиш-Бурун.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management, яка у 2022-2023 роках входила у топ-гравців тіньового танкерного флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik Ship Management індійською компанією Plutos Ship Management яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Galena Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management, Zidan Ship Management, іншими компаніями була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Танкери, що оперувалися Gatik Ship Management, передані в управління іншим компаніям, продовжують здійснювати експорт російської нафти/нафтопродуктів.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alexandria (Єгипет), Ambarli (Туреччина), Las Palmas (Іспанія), Novorossiysk (рф), Santos (Бразилія), Tuapse (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Primorsk (рф), Bizerte (Туніс), Altinova- Shipyard (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Misurata (Лівія), St. Petersburg (рф), Arkhangelskneftproduct (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ragang Shipping Inc (6474838 / Маврикій / 14.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Ragang Shipping Inc (6474838 / Маврикій / 14.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Anilah Ship Management (6514370 / Індія / 08.01.2025)
Колишні назви судна
Baltic Advance / Irbis
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси