SEAL

IMO 9252400
Оновлено: 05.06.2025
SEAL
Назва судна
SEAL
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
47045
IMO
9252400
MMSI
629009388
Позивний
C5J400
Прапор (діючий)
Гамбія Гамбія
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі, у тому числі через STS-передачі з російською афілійованістю. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема, у січні, квітні 2025 року судно здійснювало заходи в порт Камиш-Бурун, у квітні 2025 року після заходу в порт на ТОТ Крим України танкер здійснив захід у турецький порт.
Танкер вдається до темної діяльності в районі Керченської протоки, поблизу російських портів у Чорному морі, здійснює заходи, зокрема, до терміналу Шесхаріс (Новоросійськ), який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801).
У вересні 2023 року танкер був задіяний в експорті партії газойлю (понад 30 тис. т) з російського порту Туапсе на замовлення компанії Tüpras Türkiye Petrol Rafinerileri A.Ş., Tejarinaft FZCO), відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть". В порту Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
Набір екіпажу на танкер здійснюється з російської федерації.
За даними United Agains Nuclear Iran, танкер з жовтня 2024 року входить до армади привидів, які допомагають Ірану транспортувати іранську нафту.
Танкер афілійований з підсанкційною компанією Eco Max FZE (ОАЕ), яка здійснює управління танкерами, пов’язаними з незаконними постачаннями іранської нафти.
У жовтні 2024 року США застосовано санкції до танкера як до власності, в якій підсанкційна компанія Eco Max FZE має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Constanta (Румунія), Golcuk Burnu (Туреччина), Izmit (Туреччина), Marsaxlokk (Мальта), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), Batumi (Грузія), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Marmara (Туреччина), Poti (Грузія), Varna (Болгарія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Navonex Inc п/о Eco Max FZE (6383598 / Об'єднані Арабські Емірати / 15.02.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Eco Max FZE (6228565 / Об'єднані Арабські Емірати / 01.05.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Eco Max FZE (6228565 / Об'єднані Арабські Емірати / 30.05.2024)
Колишні назви судна
Freja Ocean / Kriti Sea / Onyx
Прапори (попередні)
Панама Панама / Греція Греція / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Onomichi Dockyard (Японія)
War & Sanctions 2025
To top