Daksha
IMO 9259185
Оновлено: 08.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Daksha
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9259185
MMSI
620999378
Позивний
D6A3378
Прапор (діючий)
Коморські острови
Санкції
Великобританія , Швейцарія , ЄС , США
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн. Судно неодноразово було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти. Зокрема, факти участі судна у перевезенні російської нафти зафіксовані у січні-лютому 2023 року (з російського порту Тамань до індійського порту Сікка), у травні-червні (з російського порту Кавказ до турецького порту Самсун), у серпні-вересні 2023 року (з російського порту Туапсе до малазійського порту Танджунг Пелепас).
Судно, за даними United Against Nuclear Iran (UANI), брало участь у численних STS передачах мільйонів барелів іранської нафти протягом 2021 року.
У квітні 2024 року США застосовано до судна санкції, пов’язані з Іраном. Зокрема застосовано санкції до судноплавної компанії Oceanlink Maritime DMCC, яка є менеджером судна, у зв'язку із її задіяністю у перевезенні товарів від імені іранської армії та підтримці росії у війні проти України.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
Судно, за даними United Against Nuclear Iran (UANI), брало участь у численних STS передачах мільйонів барелів іранської нафти протягом 2021 року.
У квітні 2024 року США застосовано до судна санкції, пов’язані з Іраном. Зокрема застосовано санкції до судноплавної компанії Oceanlink Maritime DMCC, яка є менеджером судна, у зв'язку із її задіяністю у перевезенні товарів від імені іранської армії та підтримці росії у війні проти України.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Kavkaz (рф), Longkou Gang (КНР), Samsun (Туреччина), Tanjung Pelepas (Малайзія), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Al Basra Oil Terminal (Ірак), Suez (Єгипет), Assaluyeh (Іран), Kozmino (рф), Khor al Fakkan (ОАЕ), Tanjong Pagar (Сінгапур), Qianwan (КНР), Sikka (Індія), Sohar (Оман)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Loire Shipping Inc п/o Oceanlink Maritime DMCC (6137379 / ОАЕ / 13.01.2020)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Oceanlink Maritime DMCC (6450979 / ОАЕ / 01.10.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (18.04.2024)
Колишні назви судна
Hebe / Seanostrum
Прапори (попередні)
Панама / Гонконг / Кайманові острови
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Imabari Shipbuilding Co Ltd, Saijo Shipward (Японія)
Веб-ресурси