DAKSHA
IMO 9259185
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
DAKSHA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
107144
IMO
9259185
MMSI
620999378
Позивний
D6A3378
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
США
, ЄС
, Швейцарія
, Великобританія
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани

МОХСЕНІ Алі
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Судно, за даними United Against Nuclear Iran (UANI), брало участь у численних STS передачах мільйонів барелів іранської нафти протягом 2021 року.
У квітні 2024 року США застосовано до судна санкції, пов’язані з Іраном. Зокрема застосовано санкції до судноплавної компанії Oceanlink Maritime DMCC, яка є менеджером судна, у зв'язку із її задіяністю у перевезенні товарів від імені іранської армії.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Судно, за даними United Against Nuclear Iran (UANI), брало участь у численних STS передачах мільйонів барелів іранської нафти протягом 2021 року.
У квітні 2024 року США застосовано до судна санкції, пов’язані з Іраном. Зокрема застосовано санкції до судноплавної компанії Oceanlink Maritime DMCC, яка є менеджером судна, у зв'язку із її задіяністю у перевезенні товарів від імені іранської армії.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Kavkaz (рф), Longkou Gang (КНР), Samsun (Туреччина), Tanjung Pelepas (Малайзія), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Al Basra Oil Terminal (Ірак), Suez (Єгипет), Assaluyeh (Іран), Kozmino (рф), Khor al Fakkan (ОАЕ), Tanjong Pagar (Сінгапур), Qianwan (КНР), Sikka (Індія), Sohar (Оман), Qingdao (КНР), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Loire Shipping Inc (6137379 / Об'єднані Арабські Емірати / 13.01.2020)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Oceanlink Maritime DMCC (6450979 / Об'єднані Арабські Емірати / 01.10.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (18.04.2024)
Колишні назви судна
Hebe / Seanostrum
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Imabari Shipbuilding Co Ltd, Saijo Shipward (Японія)
Веб-ресурси