DAKSHA

IMO 9259185
Оновлено: 22.03.2025
DAKSHA
Назва судна
DAKSHA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
107144
IMO
9259185
MMSI
620999378
Позивний
D6A3378
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
МОХСЕНІ Алі
МОХСЕНІ Алі
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Судно, за даними United Against Nuclear Iran (UANI), брало участь у численних STS передачах мільйонів барелів іранської нафти протягом 2021 року.
У квітні 2024 року США застосовано до судна санкції, пов’язані з Іраном. Зокрема застосовано санкції до судноплавної компанії Oceanlink Maritime DMCC, яка є менеджером судна, у зв'язку із її задіяністю у перевезенні товарів від імені іранської армії.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Kavkaz (рф), Longkou Gang (КНР), Samsun (Туреччина), Tanjung Pelepas (Малайзія), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Al Basra Oil Terminal (Ірак), Suez (Єгипет), Assaluyeh (Іран), Kozmino (рф), Khor al Fakkan (ОАЕ), Tanjong Pagar (Сінгапур), Qianwan (КНР), Sikka (Індія), Sohar (Оман), Qingdao (КНР), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Loire Shipping Inc (6137379 / Об'єднані Арабські Емірати / 13.01.2020)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Oceanlink Maritime DMCC (6450979 / Об'єднані Арабські Емірати / 01.10.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (18.04.2024)
Колишні назви судна
Hebe / Seanostrum
Прапори (попередні)
Панама Панама / Гонконг Гонконг / Кайманові острови Кайманові острови
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Imabari Shipbuilding Co Ltd, Saijo Shipward (Японія)
War & Sanctions 2025
To top