Серед компаній, до яких застосовані санкції:
OCEANLINK MARITIME DMCC
Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
OCEANLINK MARITIME DMCC

Скорочена назва юридичної особи
OCEANLINK MARITIME DMCC

ІПН

Реєстраційний номер
DMCC196521

Країна
Об'єднані Арабські Емірати

Адреса
Об'єднані Арабські Емірати (Unit 2808, Plot JLT-PH1-F2A, HDS Tower, Jumeirah Lakes Towers, Dubai; Unit AG-11-H, AG Tower, Plot JLT-PH1-I1A, Jumeirah Lakes Towers, Dubai)

Підстави
Судноплавна компанія, зареєстрована в ОАЕ, що спеціалізується на фрахтуванні суден, торгівлі запасними частинами та компонентами для суден. Компанія керує підсанкційним флотом із 10 суден (СПГ-танкери, нафтові танкери, танкери нафтопродуктів), задіяна у перевезеннях іранських товарів від імені Генерального штабу збройних сил Ірану (AFGS) та Міністерства матеріально-технічного забезпечення оборони та збройних сил (MODAFL). Разом з цим нафтові танкери компанії задіяні у перевезеннях російської нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту.



Санкційні юрисдикції
Сполучені Штати Америки
Канада
Швейцарія
ЄС
Великобританія
Австралія
Нова Зеландія
Японія
Україна
Дата внесення та посилання на документ
Країною поки не застосовані санкції
Морські судна
Daksha
Назва судна
Daksha
IMO
9259185
Прапор (діючий)
Коморські острови
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн. Судно неодноразово було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти. Зокрема, факти участі судна у перевезенні російської нафти зафіксовані у січні-лютому 2023 року (з російського порту Тамань до індійського порту Сікка), у травні-червні (з російського порту Кавказ до турецького порту Самсун), у серпні-вересні 2023 року (з російського порту Туапсе до малазійського порту Танджунг Пелепас). У квітні 2024 року США застосовано до судна санкції, пов’язані з Іраном. Зокрема застосовано санкції до судноплавної компанії Oceanlink Maritime DMCC, яка є менеджером судна, у зв'язку із її задіяністю у перевезенні товарів від імені іранської армії та підтримці росії у війні проти України. У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень. 17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
AGNI
Назва судна
AGNI
IMO
9337389
Прапор (діючий)
Коморські острови
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та політики price cap на російську нафту задіяний в експорті російської нафти з портів у Балтійському, Чорному морях, тихоокеанського регіону до третіх країн. У вересні 2022 року та січні 2023 року United Against Nuclear Iran (UANI) включило танкер до публічного списку суден, підозрюваних у причетності до перевезення підсанкційної іранської нафти. Управління танкером здійснюється компанією Oceanlink Maritime DMCC, до якої 04 квітня 2024 року США застосовані санкції за сприяння перевезенню іранських товарів від імені Генерального штабу збройних сил Ірану (AFGS) та Міністерства матеріально-технічного забезпечення оборони та збройних сил (MODAFL). 04 квітня 2024 року до танкера "AGNI" (колишня назва "GLAUCUS") США застосовано санкції як до власності, в якій Oceanlink Maritime DMCC має інтерес, за транспортування іранських товарів. Регулятор DNV (IACS) 14 травня 2024 року відкликав сертифікацію судна. На тлі застосування санкцій росія для приховування експорту нафти поза price-cap та іншими обмеженнями, а також для приховування реальних власників суден, здійснення безперешкодного транспортування викопного палива "тіньовим" флотом застарілих нафтових танкерів використовує схему "жонглювання" суднами між пов’язаними компаніями, створює для цих цілей нові компанії (в ОАЕ, Гонконзі, Індії, Туреччині, Маврикію на Сейшельських островах, інших юрисдикціях) з непрозорою організаційною структурою та структурою власності. З метою реалізації цієї схеми постійно відбувається зміна технічного/комерційного менеджменту, власників суден, перейменування суден зі зміною прапора, MMSI, call-sign, у т.ч. щодо підсанкційних суден. Судна "тіньового флоту" діють під "зручними прапорами", що дозволяє приховувати їх справжнє походження та уникати контролю з боку міжнародних організацій і страхових компаній. Майже всі судна, які залучаються до транспортування російської нафти "тіньовим флотом", починаючи з 2022 року, сертифікувались індійським регулятором Indian Register of Shipping (IACS). Сертифікація суден "тіньового флоту" дає можливість судновласнику/оператору страхувати судна, що, в свою чергу, дозволяє суднам заходити в порти та проходити через різного роду специфічні морські шляхи (протоки, канали тощо). "Тіньовий" флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота. Нещодавні інциденти поблизу Малайзії лише підкреслюють необхідність вжиття швидких заходів для стримування потенційно руйнівного впливу зростаючого "тіньового флоту". "Тіньові" танкери вже брали участь у 50 інцидентах від Данських проток аж до Малайзії з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. За даними CREA, з січня по серпень 2024 року в Європі кількість "тіньових" танкерів, що перетинали Данські протоки, зросла на 277% порівняно з тим самим періодом 2022 року, причому 64% із 46 мільйонів тонн російської морської нафти, транспортованої через Данські протоки, було транспортовано "тіньовими танкерами". У той самий період у Дуврській та Гібралтарській протоках кількість "тіньових" танкерів збільшилася на 355% порівняно з 2022 роком, транспортуючи 67% із 37 млн тонн нафти через протоки. Суецький канал зазнав приголомшливого зростання "тіньових" танкерних перевезень на 649%, причому 69% із 52 мільйонів тонн російської сирої нафти, що проходить через нього, перевозилося цими суднами. Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні. Таким чином, "тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
War & Sanctions 2024