SIRI
IMO 9281683
Оновлено: 24.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SIRI
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9281683
MMSI
620999315
Позивний
D6A3314
Прапор (діючий)
Коморські острови
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти і з жовтня 2021 року переключилося на транспортування російської нафти. З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року понад 90 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську експортну нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI вперше передбачив, що росія звернеться до "армади привидів", щоб забезпечити надходження нафти до свого китайського партнера.
Судно вдається до оманливих практик, зокрема маніпуляцій з місцезнаходженням судна, ведення темної діяльності поблизу Малайзії.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Судно вдається до оманливих практик, зокрема маніпуляцій з місцезнаходженням судна, ведення темної діяльності поблизу Малайзії.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Невідомо
Відвідувані порти
Ras Sudr (Єгипет), Zhoushan (КНР), Al Basra Oil Terminal (Ірак), Sadat (Єгипет), Meishan (КНР), Tanjong Pagar (Сінгапур), Qianwan (КНР), Adabiya (Єгипет), Tanjung Pengeli (Малайзія), Dagang (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Drini Shipping Inc (6210784 / ОАЕ / 08.12.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Oceanlink Maritime DMCC (6450979 / ОАЕ / 01.10.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Ushba Shipping LTD (6149782 / Гонконг / 22.10.2021)
Колишні назви судна
Anthea / Cybele / Smiti / Formosapetro Forever
Прапори (попередні)
Панама / Індія / Ліберія
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Jmu Kure Shipyard (Японія)
Веб-ресурси