N Cerna

IMO 9289520
Оновлено: 02.12.2024
N Cerna
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
N Cerna
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
IMO
9289520
MMSI
314912000
Позивний
8P2382
Прапор (діючий)
Барбадос
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до країн ЄС.
Судно неодноразово було зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти. Зокрема, факти участі судна у перевезенні російської нафти зафіксовані у листопаді 2023 року (з російського порту Кавказ до турецького порту Ізмір), грудні 2023 року (з російського порту Новоросійськ до турецького порту Мармара-Ереглісі), у червні-липні 2023 року (з російського порту Новоросійськ до турецького порту Тузла).
До застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Almuhit Alhadi Marine Services, індійській Atos Remote Solutions.
У червні-липні 2024 року Сполученим Королівством та ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Eregli (Туреччина), Vysotsk (рф), Haydarpasa (Туреччина), Istanbul (Туреччина), Izmir (Туреччина), Kavkaz (рф), Novorossiysk (рф), Vlissingen (Нідерланди), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Pendik (Туреччина), Yalova (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Marmara Ereglisi (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Swissmarlo Ltd п/о Atos Remote Solutions (0031042 / Індія / 23.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 21.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 21.09.2024)
Колишні назви судна
Aris / Western Atlantic / Canis Power
Прапори (попередні)
Багамські Острови / Острови Кука
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024