Серед компаній, до яких застосовані санкції:
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧНЕ МОРСЬКЕ ПАРОХОДСТВО"
Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
ВІДКРИТЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІВНІЧНЕ МОРСЬКЕ ПАРОХОДСТВО"

Скорочена назва юридичної особи
ВАТ "ПМП"

ІПН
2901008432

Реєстраційний номер
1022900513679

Країна
російська федерація

Адреса
163000, російська федерація, Архангельська обл, м. Архангельськ, набережна Північної Двіни, 36

Підстави
Одна з найбільших судноплавних компаній на Північному заході росії, що спеціалізується на морських перевезеннях по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху.
Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. Загальний дедвейт флоту компанії становить 92 060 т.
Компанія афілійована з міноборони рф, зокрема, надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. З 2014 року компанія стала активним учасником у великому логістичному ланцюжку з облаштування інфраструктури в Арктиці на замовлення міністерства оборони росії.
Компанія на договірних засадах здійснює морські перевезення вантажів для підсанкційного ДУП "Державний зерновий оператор" (іпн 9001011019), зареєстрованого на ТОТ Запорізької області, м. Мелітополь.



Санкційні юрисдикції
Сполучені Штати Америки
Канада
Швейцарія
ЄС
Великобританія
Австралія
Нова Зеландія
Японія
Україна
Дата внесення та посилання на документ
Країною поки не застосовані санкції
Морські судна
Chizhovka
Назва судна
Chizhovka
IMO
8730455
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Хоперна баржа
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Призначене для прийому, транспортування та розвантаження ґрунту на підводних звалищах. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", афілійована з міноборони рф - зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Chizhovka", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні у військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Belomorskiy
Назва судна
Belomorskiy
IMO
8305781
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Земснаряд
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Призначене для днопоглиблювальних робіт з перевезенням ґрунту. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Belomorskiy", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні у військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Dvinskiy Zaliv
Назва судна
Dvinskiy Zaliv
IMO
8922486
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Земснаряд
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Призначене для виконання днопоглиблювальних робіт у портах, на морських каналах та в акваторіях, а також робіт зі зняття сухого берега. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Dvinskiy Zaliv", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні у військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Inzhener Trubin
Назва судна
Inzhener Trubin
IMO
8502080
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Озброєння і військова техніка
Може перевозити будь-які пиломатеріали, контейнери "20" та 40", зерно, генеральні вантажі (вантажі IMO класів 2-9). Задіяне у постачанні вантажів в інтересах російської армії, а також постачаннях військової автотехніки з рф в Сирію. Задіяне у викраденні українського зерна з ТОТ Крим (Україна), здійснює заходи у порти на тимчасово окупованій території України з вимкненими сигналами бортової станції АІS. Зокрема, у червні 2023 року судно вивезло з порту Феодосія (ТОТ Крим) українське зерно, у січні 2024 року зайшов до тимчасово окупованого Севастополя (Комишова бухта) на завантаження зерном. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Inzhener Trubin", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф. Попри застосовані санкції турецька компанія Denkar Ship Construction Incorporated Company надавала російському ВАТ "Північне морське пароходство" послуги з ремонту трьох санкціонованих суден – "Inzhener Trubin", "Inzhener Veshnyakov" та "Kapitan Kokovin". За такі дії у вересні 2023 року до турецької компанії застосовано санкційні обмеження США.
Inzhener Veshnyakov
Назва судна
Inzhener Veshnyakov
IMO
8502107
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Може перевозити будь-які пиломатеріали, контейнери "20" та 40", зерно, генеральні вантажі (вантажі IMO класів 2-9). Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять усі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Inzhener Veshnyakov", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф. Попри застосовані санкції турецька компанія Denkar Ship Construction Incorporated Company надавала російському ВАТ "Північне морське пароходство" послуги з ремонту трьох санкціонованих суден – "Inzhener Trubin", "Inzhener Veshnyakov" та "Kapitan Kokovin". За такі дії у вересні 2023 року до турецької компанії застосовано санкційні обмеження США.
Iohann Mahmastal
Назва судна
Iohann Mahmastal
IMO
8603406
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Може перевозити будь-які пиломатеріали, контейнери "20" та 40", зерно, генеральні вантажі (вантажі IMO класів 2-9). Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Iohann Mahmastal", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Kapitan Kokovin
Назва судна
Kapitan Kokovin
IMO
9279422
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Здійснює заходи в порти ТОТ України. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Kapitan Kokovin", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф. Попри застосовані санкції турецька компанія Denkar Ship Construction Incorporated Company надавала російському ВАТ "Північне морське пароходство" послуги з ремонту трьох санкціонованих суден – "Inzhener Trubin", "Inzhener Veshnyakov" та "Kapitan Kokovin". За такі дії у вересні 2023 року до турецької компанії застосовано санкційні обмеження США.
Kapitan Ryntsyn
Назва судна
Kapitan Ryntsyn
IMO
8618073
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Kapitan Ryntsyn", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Kapitan Sakharov
Назва судна
Kapitan Sakharov
IMO
9279434
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Kapitan Sakharov", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Kholmogory
Назва судна
Kholmogory
IMO
9109081
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Задіяне у транспортуванні товарів до потру Калінінград за щотижневим рейсовим графіком. У червні 2022 року доставило до російського порту Калінінград партію товарів (металеві вироби), перевезення яких транзитом залізницею заборонено Литвою. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Kholmogory", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Lapominka
Назва судна
Lapominka
IMO
8928143
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Хоперна баржа
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Призначене для прийому, транспортування та розвантаження ґрунту на підводних звалищах. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Lapominka", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Mekhanik Brilin
Назва судна
Mekhanik Brilin
IMO
8904408
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Може перевозити будь-які пиломатеріали, колоди, зерно навалом, навантажувальні вантажі класу А, С, генеральні вантажі, за винятком вантажів IMDG Code (небезпечні вантажі). Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Mekhanik Brilin", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф. Після застосування санкцій судно переорієнтувалося на рейси з перевезення вантажів в порти Туреччини.
Mekhanik Kottsov
Назва судна
Mekhanik Kottsov
IMO
8904410
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Може перевозити будь-які пиломатеріали, колоди, зерно навалом, навантажувальні вантажі класу А, С, генеральні вантажі, за винятком вантажів IMDG Code (небезпечні вантажі). Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Mekhanik Kottsov", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф. Станом на червень 2024 року судно переважно курсує між російськими портами Санкт-Петербург та Калінінград. З жовтня 2022 року судно запущене на цей маршрут з метою перевезення вантажів, на транзит яких залізницею Литва запровадила заборону.
Mekhanik Kraskovskiy
Назва судна
Mekhanik Kraskovskiy
IMO
8904458
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Може перевозити будь-які пиломатеріали, колоди, зерно навалом, навантажувальні вантажі класу А, С, генеральні вантажі, за винятком вантажів IMDG Code (небезпечні вантажі). Власником та менеджером судна є російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Mekhanik Kraskovskiy", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф. З жовтня 2022 року судно запущене на маршрут Санкт-Петербург - Калінінград з метою перевезення товарів, на транзит яких залізницею Литва запровадила заборону.
Mekhanik Makarin
Назва судна
Mekhanik Makarin
IMO
8904379
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
З грудня 2023 року судно було задіяне на маршруті Санкт-Петербург - Калінінград з метою перевезення товарів, транзит залізницею яких заборонено Литвою. У червні 2024 року судно вперше здійснило захід в закритий порт Севастополь (ТОТ Крим, Україна) з вимкненим AIS, також судно заходило в порт Феодосія (ТОТ Крим, Україна). Може перевозити будь-які пиломатеріали, колоди, зерно навалом, навантажувальні вантажі класу А, С, генеральні вантажі, за винятком вантажів IMDG Code (небезпечні вантажі). Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Mekhanik Makarin", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Mekhanik Pustoshnyy
Назва судна
Mekhanik Pustoshnyy
IMO
8904422
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Може перевозити будь-які пиломатеріали, колоди, зерно навалом, навантажувальні вантажі класу А, С, генеральні вантажі, за винятком вантажів IMDG Code (небезпечні вантажі). Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Mekhanik Pustoshnyy", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Mekhanik Pyatlin
Назва судна
Mekhanik Pyatlin
IMO
8904434
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Може перевозити будь-які пиломатеріали, колоди, зерно навалом, навантажувальні вантажі класу А, С, генеральні вантажі, за винятком вантажів IMDG Code (небезпечні вантажі). Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "Mekhanik Pyatlin", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф. З жовтня 2022 року судно запущене на маршрут Санкт-Петербург - Калінінград з метою перевезення товарів, на транзит яких залізницею Литва запровадила заборону.
Mekhanik Yartsev
Назва судна
Mekhanik Yartsev
IMO
8904367
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Може перевозити будь-які пиломатеріали, колоди, зерно навалом, навантажувальні вантажі класу А, С, генеральні вантажі, за винятком вантажів IMDG Code (небезпечні вантажі). Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "Mekhanik Yartsev", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф. З листопада 2022 року судно запущене на маршрут Санкт-Петербург - Калінінград з метою перевезення товарів, на транзит яких залізницею Литва запровадила заборону.
Mikhail Lomonosov
Назва судна
Mikhail Lomonosov
IMO
9216482
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Вільно курсує через протоки "Босфор" та "Дарданелли", які рф використовує для переміщення вантажів, у тому числі військових. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "Mikhail Lomonosov", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
S. Kuznetsov
Назва судна
S. Kuznetsov
IMO
9210359
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Задіяне у перевезенні до портів Арктики основних вантажів та до портів Європи лісозаготівельних матеріалів. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "S. Kuznetsov", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Siyanie Severa
Назва судна
Siyanie Severa
IMO
9250385
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Курсує трасою Північного морського шляху, задіяне у перевезенні будівельних матеріалів, автотехніки та контейнерів для населених пунктів Баренцевого моря. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "Siyanie Severa", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
SMP Arkhangelsk
Назва судна
SMP Arkhangelsk
IMO
9240550
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Здійснює перевезення великогабаритних, навалочних, контейнерних і великовагових вантажів, курсує трасою Північного морського шляху, а також регулярно доставляє вантажі із Санкт-Петербурга в Калінінград. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "SMP Arkhangelsk", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
SMP Novodvinsk
Назва судна
SMP Novodvinsk
IMO
9398046
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Здійснює перевезення великогабаритних, навалочних, контейнерних і великовагових вантажів, курсує трасою Північного морського шляху, а також доставляє експортні вантажі з портів Санкт-Петербурга та Архангельська. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "SMP Novodvinsk", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
SMP Severodvinsk
Назва судна
SMP Severodvinsk
IMO
9376440
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Здійснює перевезення великогабаритних, навалочних, контейнерних і великовагових вантажів, з жовтня 2022 року доставляє в Калінінград вантажі, на транзит яких залізницею Литва запровадила заборону. Здійснює заходи в порти ТОТ України (Феодосія, Камиш-Бурун, порт Крим, Севастополь), задіяне у викраденні українського зерна. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "SMP Severodvinsk", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Teriberka
Назва судна
Teriberka
IMO
8931748
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Хоперна баржа
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Призначене для прийому, транспортування та розвантаження ґрунту на підводних звалищах. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "Teriberka", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Triton
Назва судна
Triton
IMO
7236141
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Буксир
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "Triton", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Viktor Zabelin
Назва судна
Viktor Zabelin
IMO
9210256
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Здійснює заходи в порти ТОТ Крим (Україна) з вимкненим сигналом АІS. Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф. Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів. У травні 2022 року США застосовано санкції до 27 суден російського ВАТ "Північне морське пароходство", у тому числі до судна "Viktor Zabelin", та самої компанії у зв'язку з тим, що вони задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
War & Sanctions 2024