Mekhanik Brilin

IMO 8904408
Оновлено: 14.08.2024
Mekhanik Brilin
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Mekhanik Brilin
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Пов'язані з підсанкційними особами
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
IMO
8904408
MMSI
273114600
Позивний
UCOO
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Може перевозити будь-які пиломатеріали, колоди, зерно навалом, навантажувальні вантажі класу А, С, генеральні вантажі, за винятком вантажів IMDG Code (небезпечні вантажі).
Власником та менеджером судна є підсанкційна російська судноплавна компанія ВАТ "Північне морське пароходство", яка афілійована з міноборони рф, зокрема надає послуги в рамках державних оборонних контрактів з перевезення вантажів в інтересах міноборони рф.
Це одна з найбільших судноплавних компаній на північному заході росії, що займається морськими перевезеннями по всьому світу, в тому числі трасою Північного морського шляху. Флот компанії складається з універсальних суховантажів, які перевозять всі види вантажів, включаючи радіоактивні та небезпечні. Це 30 суден різного призначення: 18 суден транспортного флоту, 7 - днопоглиблювального флоту та 5 - службово-допоміжного флоту. Компанія здійснює морські лінійні, трампові, мультимодальні перевезення, доставку вантажів на необладнаний берег, буксирування різних об'єктів, технічний менеджмент (ремонт, постачальні, шипчандлерські та складські послуги), забезпечує тренажерну підготовку екіпажів, виконує корегування морських навігаційних карт, забезпечує судна змішаного (річка-море) плавання навігаційними картами внутрішніх водних шляхів.
У травні 2022 року США застосовано санкції до російського ВАТ "Північне морське пароходство" та 27 суден цієї компанії, у тому числі до судна "Mekhanik Brilin", у зв'язку з тим, що судна компанії задіяні в військовому матеріально-технічному секторі рф, перевозять танки та іншу військову техніку для збройних сил рф.
Після застосування санкцій судно переорієнтувалося на рейси з перевезення вантажів в порти Туреччини.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Canakkale (Туреччина), Gebze (Туреччина), Gelibolu (Туреччина), Gulluk (Туреччина), Istanbul (Туреччина), Murmansk (рф), Belokamenka (рф), Arkhangelsk (рф), Usküdar (Туреччина), Maltepe (Туреччина), Pechenga (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ВАТ "Північне морське пароходство" (0555641 / рф / 05.2000)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ВАТ "Північне морське пароходство" (0555641 / рф / 05.2000)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ВАТ "Північне морське пароходство" (0555641 / рф / 07.10.2002)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Рік будівництва
1991
Забудовник (країна)
Osterreichische Schiffswerft (Австрія)
War & Sanctions 2024