ELECTRA
IMO 9307815
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
ELECTRA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
50921
IMO
9307815
MMSI
626311000
Позивний
TRAX4
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, зокрема з російських портів у Балтійському, Чорному морях, із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, STS-передачі поблизу Греції).
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Galena Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management LLP, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Galena Ship Management були попередніми менеджерами танкера. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
Танкер ІМО 9307815, який 01 грудня 2023 року вийшов з порту Усть-Луга здійснив STS-передачу російської нафти/нафтопродуктів у січні 2024 року поблизу Греції танкеру ІМО 9419151, афілійованому з Gatik Ship Management.
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Galena Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Gaurik Ship Management LLP, Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Galena Ship Management були попередніми менеджерами танкера. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
Танкер ІМО 9307815, який 01 грудня 2023 року вийшов з порту Усть-Луга здійснив STS-передачу російської нафти/нафтопродуктів у січні 2024 року поблизу Греції танкеру ІМО 9419151, афілійованому з Gatik Ship Management.
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Rio De Janeiro (Бразилія), Santos (Бразилія), Tuapse (рф), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Gibraltar (Гібралтар), St Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Katarina Shipping Inc-Sey (6452021 / Сейшельські Острови / 26.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Katarina Shipping Inc-Sey (6452021 / Сейшельські Острови / 26.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Fujin Shipping & Marine (6496797 / Індія / 27.06.2024)
Колишні назви судна
South Point / Arctic Bridge / Atlantica Bridge
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Stx Shipbuilding Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси