MADHAV
IMO 9353096
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
MADHAV
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
37297
IMO
9353096
MMSI
621819006
Позивний
J2GG
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн російської нафти з російських портів.
Судно афілійовано з Gatik Ship Management (Індія), яка у 2022-2023 роках входила у топ-гравців тіньового танкерного флоту, задіяного в експорті російської нафти, а також з пов'язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management LLP.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Судно афілійовано з Gatik Ship Management (Індія), яка у 2022-2023 роках входила у топ-гравців тіньового танкерного флоту, задіяного в експорті російської нафти, а також з пов'язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management LLP.
В умовах санкцій росія почала нарощувати власний тіньовий флот із застарілих танкерів, який не має "зв’язків" з країнами G7 та ЄС і може транспортувати нафту з порушенням прайс-кеп. росія маскує свою тіньову діяльність у морі під "зручними" прапорами третіх країн, провадить діяльність у морі без належного страхування міжнародного клубу страховиків, використовує складні схеми для приховування власників тіньового флоту, застосовує різноманітні оманливі тактики для приховування походження своїх вантажів, створює загрози екологічній безпеці з масштабними економічними витратами для прибережних країн через зростаючі загрози розливів нафти, не використовує лоцманів для проходу складних ділянок тощо.
"Тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Amsterdam (Нідерланди), Balboa (Панама), El Jorf Lasfar (Марокко), Gelibolu (Туреччина), Las Palmas (Іспанія), Mohammedia (Марокко), Novorossiysk (рф), Paranagua (Бразилія), Rada De Arica (Чилі), Rio De Janeiro (Бразилія), Santos (Бразилія), Tanger (Марокко), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Ekonomiya (рф), Primorsk (рф), Skaw (Данія), Benghazi (Лівія), Cristobal (Панама), Itacoatiara (Бразилія), Colon (Панама), Icdas (Туреччина), Gelendzhik (рф), Arkhangelsk (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Fu Man Shipping LTD (0091712 / Гонконг / 17.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Fu Man Shipping LTD (0091712 / Гонконг / 17.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Pinaka Ship Management (6514441 / Індія / 20.12.2024)
Колишні назви судна
Cpo Germany / Dewey / Zeynep / Guru
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси