SIKAR
IMO 9419137
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
SIKAR
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
112777
IMO
9419137
MMSI
620999846
Позивний
D6A3846
Прапор (діючий)
Страхування P&I
North of England P&I Association
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському морі, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Управління танкером до грудня 2024 року здійснювала підсанкційна компанія Prominent Shipmanagement LTD, створена у 2022 році у Гонконзі. Керує компанією Prominent Арджун Дешмукх, який працював у FESCO Wallem Shipmanagement, що є спільним підприємством між російською компанією та найстарішим судновим менеджером Гонконгу. В управління компанії Prominent Shipmanagement LTD перейшли всі танкери, які оперувала дубайська компанія K&O Shipmanagement FZE.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна, що вважається частиною тіньового флоту.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Управління танкером до грудня 2024 року здійснювала підсанкційна компанія Prominent Shipmanagement LTD, створена у 2022 році у Гонконзі. Керує компанією Prominent Арджун Дешмукх, який працював у FESCO Wallem Shipmanagement, що є спільним підприємством між російською компанією та найстарішим судновим менеджером Гонконгу. В управління компанії Prominent Shipmanagement LTD перейшли всі танкери, які оперувала дубайська компанія K&O Shipmanagement FZE.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна, що вважається частиною тіньового флоту.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Cagliari (Італія), Izmit (Туреччина), Marsaxlokk (Мальта), Mundra (Індія), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Evyap Port (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), New Mangalore (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Aygaz (Туреччина), Ain Sukhna Oil Field Term. (Єгипет), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина), Gadani (Пакистан)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
East Focus Hong Kong LTD п/о Prominent Shipmanagement LTD (6384891 / Гонконг / 07/03/2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Glory Shipping HK LTD (0082952 / Гонконг / 17.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Glory Shipping HK LTD (0082952 / Гонконг / 17.12.2024)
Колишні назви судна
United Grace / Gstaad Grace / Sivas
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
New Times Shipbuilding (КНР)
Веб-ресурси