TREND

IMO 9231509
Оновлено: 09.01.2025
TREND
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
TREND
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення російської нафти з порушенням інших обмежень
 Перевезення іранської нафти
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9231509
MMSI
312325000
Позивний
V3MR6
Прапор (діючий)
Беліз
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, стелі цін на російську нафту/нафтопродукти задіяне в експорті російської нафти до третіх країн, зокрема з російських портів у Балтьійському морі.
Судно сертифіковано DNV (IACS).
Танкер афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" (бенефіціарний власник) - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот" є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно було задіяне у перевезенні іранської нафти.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Pulau Bukom (Сінгапур), Ras Sudr (Єгипет), Tianjin Xin Gang (КНР), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Sadat (Єгипет), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Fujairah (ОАЕ), Adabiya (Єгипет), Visakhapatnam (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Trend Shipping LTD (6364324 / Маршаллові Острови / 16.12.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Trend Shipping LTD (6364324 / Маршаллові Острови / 16.12.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Forever Star Shipping LTD (6337758 / Гонконг / 16.12.2022)
Колишні назви судна
Mm Strength / Spm Strength / Ra 2 / SCF Ural
Прапори (попередні)
Ліберія / Габон
Рік будівництва
2002
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025