MT BAISHA

IMO 9436941
Оновлено: 22.03.2025
MT BAISHA
Назва судна
MT BAISHA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105309
IMO
9436941
MMSI
620999856
Позивний
D6A3854
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти з російських портів у Чорному та Балтійському морях до третіх країн, а також до країн ЄС у порушення нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту. Зокрема у січні 2024 року судно здійснило перевезення російської нафти з порту Тамань (рф) в район затоки Lakonikos (Греція).
Танкер афілійований з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного до транспортування російської сирої нафти в умовах західних санкцій, та пов’язаною з Gatik компанією Gaurik Ship Management LLP, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Galena Ship Management, Plutos Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Orion Ship Management LLP, Nautilus Shipping (India), Ark Seakonnect Shipmanagment LLC, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
Gatik Ship Management та Gaurik Ship Management були попередніми менеджерами танкера.
Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management, продовжують використовуватися пов'язаними компаніями і заходити в російські порти.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
16 грудня 2024 року ЄС застосовано санкції до танкера (набрання чинності 17 грудня 2024 року) через транспортування сирої нафти або нафтопродуктів, які походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
23 грудня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з транспортуванням сирої нафти або нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну та ризиковану практику судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aspropirgos (Греція), Longkou Gang (КНР), Novorossiysk (рф), Sidi Kerir (Kurayr) (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Taman (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Vadinar Terminal (Індія), Vadinar (Індія), Cochin (Індія), Jamnagar Terminal (Індія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Elgon Maritime Corp (6466047 / Сейшельські Острови / 20.02.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Elgon Maritime Corp (6466047 / Сейшельські Острови / 20.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Jun Zi Lan Shipmanagement (0007569 / Китайська Народна Республіка / 17.08.2024)
Колишні назви судна
Stavanger Bell / Syra / Attica / Yi Meng Shan
Прапори (попередні)
Панама Панама / Норвегія Норвегія / Мальта Мальта / Сент-Кіттс і Невіс Сент-Кіттс і Невіс / Габон Габон / Джибуті Джибуті
Рік будівництва
2010
Забудовник (країна)
Sumitomo Heavy Industries (Японія)
War & Sanctions 2025
To top