OLIVIA
IMO 9233741
Оновлено: 12.11.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
OLIVIA
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9233741
MMSI
667002317
Позивний
9LS2020
Прапор (діючий)
Сьєрра-Леоне
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському, Чорному морях, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Судно сертифіковано регулятором Korean Register (IACS). Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Таким чином, "тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Судно сертифіковано регулятором Korean Register (IACS). Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту.
Експорт нафти з росії є найважливішим джерелом доходу режиму кремля для фінансування війни проти Україні. Податок на видобуток нафти, зібраний рф у 2023 році, склав 8,9 трлн рублів, або 31% загальних федеральних доходів росії. Відповідно до даних CREA за вересень 2024 року, доходи росії від сирої нафти, що експортується морем становлять 192 млн євро на день, 86% загального обсягу російської морської сирої нафти було транспортовано "тіньовими" танкерами, у той час як танкери, що належать або застраховані в країнах, що впроваджують обмеження цін, становили 14% від загальної вартості експортованої російської нафти у вересні.
Таким чином, "тіньовий флот" рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jinzhou Wan (КНР), Muara Harbor (Бруней), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Zeytinburnu (Туреччина), Chennai (Індія), Beirut (Ліван), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Adabiya (Єгипет), New Mangalore (Індія), Maday (М'янма), Visakhapatnam (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Dung Quat (В'єтнам)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Frina Express Corp (6507506 / Сейшельські Острови / 03.07.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Frina Express Corp (6507506 / Сейшельські Острови / 03.07.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Akara Navigation LLC (6507523 / Азербайджан / 06.07.2024)
Колишні назви судна
Hali / Henry / Nell Jacob / Four Sun
Прапори (попередні)
В'єтнам / Німеччина / Ліберія / Кайманові острови
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси