Ns Corona

IMO 9341079
Оновлено: 12.09.2024
Ns Corona
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Ns Corona
Категорія
Перевезення викопного палива
 Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9341079
MMSI
626389000
Позивний
TRBH4
Прапор (діючий)
Габон
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС та політики price-cap на російську нафту до третіх країн, зокрема з російського порту Приморськ у Балтійському морі.
Судно через пов’язані компанії, зокрема Stream Ship Management FZCO, афілійоване з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками суден "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
11 вересня 2024 року Об’єднаним Королівством застосовані санкції до 10 нафтових танкерів (у тому числі до "Ns Corona"), пов'язаних із перевезенням нафти або нафтопродуктів із росії до третіх країн.
Випадки вимкнення AIS
Невідомо
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Nakhodka (рф), Ningbo (КНР), Rotterdam (Нідерланди), Tianjin Xin Gang (КНР), Yingkou (КНР), Zhoushan (КНР), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Aoshan Oil Terminal (КНР), Kozmino (рф), Dongjiakou (КНР), Primorsk (рф), Tanjong Pagar (Сінгапур), Bedi Bunder (Індія), Vadinar (Індія), Sikka (Індія), Paradip (Індія), Mabianzhou (КНР), New Mangalore (Індія), Jamnagar Terminal (Індія), Qingdao (КНР), Dalian (КНР), Suanshan (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Waterways Tankers Inc п/o Stream Ship Management FZCO (4109234 / ОАЕ / 07.02.2006)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 04.02.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Stream Ship Management FZCO (6450201 / ОАЕ / 04.02.2024)
Колишні назви судна
Ns Copd / Ns Covfxa / Ns Coy8
Прапори (попередні)
Ліберія
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2024