Port Olya-3
IMO 9481910
Оновлено: 09.09.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Port Olya-3
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
Озброєння і військова техніка
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
IMO
9481910
MMSI
273371920
Позивний
UHEQ
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у доставці з Ірану в рф (порт Оля, Астраханська область) балістичних ракет у серпні-вересні 2024 року.
Наприкінці 2023 року Іран і росія домовилися про передачу збройних систем з Ірану до росії. Відомо, що серед систем, які Іран погодився надати росії - близькодіючі балістичні ракети Fath-360 (CRBM).
На початку липня 2024 року близько 40 російських військовослужбовців, ймовірно, направилися до Ірану для навчання роботі з ракетами Fath-360 CRBM.
У серпні 2024 року 25 контейнерів довжиною 20 футів були завантажені балістичними ракетами на ракетному об'єкті в Ірані. Кожен контейнер довжиною 20 футів може вмістити до дев'яти ракет CRBM.
У середині серпня 2024 року ці 25 контейнерів було перевезено в порт Амірабад на Каспійському морі в Ірані і потім до 30 серпня завантажено на судно "Port Olya-3".
У подальшому до 04 вересня 2024 року ці 25 контейнерів були вивантажені з судна "Port Olya-3" і завантажені на залізничні вагони в порту Оля (рф).
Власником судна є російська підсанкційна компанія ТОВ "МГ-Флот", пов'язана з астраханським бізнесменом Пашаєвим Джамалдіном Емірмагомедовичем, який побудував свій бізнес навколо торгового порту Оля Астраханської області. Саме це місце пропонувалося як ключовий логістичний хаб міжнародного транспортного коридору "Північ-Південь", створення та будівництво якого курирував і контролював колишній прем'єр-міністр росії Михайло Фрадков. Ключовим призначенням транспортного коридору була торгівля з підсанкційним Іраном, який міг би імпортувати та експортувати товари шляхом маршруту "Північ-Південь".
10 вересня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Наприкінці 2023 року Іран і росія домовилися про передачу збройних систем з Ірану до росії. Відомо, що серед систем, які Іран погодився надати росії - близькодіючі балістичні ракети Fath-360 (CRBM).
На початку липня 2024 року близько 40 російських військовослужбовців, ймовірно, направилися до Ірану для навчання роботі з ракетами Fath-360 CRBM.
У серпні 2024 року 25 контейнерів довжиною 20 футів були завантажені балістичними ракетами на ракетному об'єкті в Ірані. Кожен контейнер довжиною 20 футів може вмістити до дев'яти ракет CRBM.
У середині серпня 2024 року ці 25 контейнерів було перевезено в порт Амірабад на Каспійському морі в Ірані і потім до 30 серпня завантажено на судно "Port Olya-3".
У подальшому до 04 вересня 2024 року ці 25 контейнерів були вивантажені з судна "Port Olya-3" і завантажені на залізничні вагони в порту Оля (рф).
Власником судна є російська підсанкційна компанія ТОВ "МГ-Флот", пов'язана з астраханським бізнесменом Пашаєвим Джамалдіном Емірмагомедовичем, який побудував свій бізнес навколо торгового порту Оля Астраханської області. Саме це місце пропонувалося як ключовий логістичний хаб міжнародного транспортного коридору "Північ-Південь", створення та будівництво якого курирував і контролював колишній прем'єр-міністр росії Михайло Фрадков. Ключовим призначенням транспортного коридору була торгівля з підсанкційним Іраном, який міг би імпортувати та експортувати товари шляхом маршруту "Північ-Південь".
10 вересня 2024 року США застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Baku (Азербайджан), Olya (рф), Bandar Anzali (Іран), Bandar Noshahr (Іран), Amirabad (Іран), Kuryk (Казахстан)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / рф / 01.07.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Об'єднаний вантажний флот" (4140338 / рф / 14.09.2011)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "МГ-Флот" (6016988 / рф / 28.12.2017)
Колишні назви судна
Ucf-4
Прапори (попередні)
Барбадос
Рік будівництва
2011
Забудовник (країна)
Huaxia Shipping Business (КНР)
Веб-ресурси