MATROS KOSHKA

IMO 9550137
Оновлено: 09.01.2025
MATROS KOSHKA
Назва судна
MATROS KOSHKA
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Викрадення українського зерна
Тип судна
Балкер (навалочник)
Дедвейт
IMO
9550137
MMSI
273297880
Позивний
UBWW4
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
КУТУЗОВ Андрій Дмитрович
КУТУЗОВ Андрій Дмитрович
БОНДАРЕНОВ Павло Лелійович
БОНДАРЕНОВ Павло Лелійович
СЕНІЧКІН Вадим Іванович
СЕНІЧКІН Вадим Іванович
ВАСИЛЬЄВ Віталій Валерійович
ВАСИЛЬЄВ Віталій Валерійович
Обґрунтування
Інформація про судно
З початку 2022 року задіяне у систематичному викраденні українського зерна з ТОТ України (м. Севастополь) до Сирії, Туреччини, а також через перевалку в порту Кавказ (рф) із вимкненим сигналом AIS, застосовуючи схему приховування факту суднозаходження в закритий кримський порт з порушенням державних кордонів України, здійсненням часткового завантаження судна на ТОТ Крим з подальшим дозавантаженням способом STS в російському порту та оформленням вивезення всього обсягу вантажу з російського порту. Для маскування своєї темної діяльності на ТОТ Крим під час заходу/виходу з бухти Севастопольська використовує для судна назву "Мария Ермолова", одночасно цю ж назву використовує і судно Matros Pozynich (ІМО 9573816). Так, обидва судна 29 листопада 2024 року були зафіксовані у бухті Севастопольська під назвою "Мария Ермолова". Для ведення такої оманливої практики на двох балкерах здійснено викрас фальштруби у синій колір, що надало обом суднам схожості по фарбуванню, за виключенням відтінку кольору основної надбудови.
В Україні капітану судна "Matros Koshka", яке перевозить крадене українське зерно з ТОТ Криму у треті країни, повідомлено про підозру.
Судно афілійоване із підсанкційним російським державним суднобудівельним холдингом "Об'єднана суднобудівна корпорація" (іпн 7838395215) через АТ "Південний центр суднобудування і судноремонту" (іпн 3023004670, під санкціями України), яке є засновником компанії - власника судна "Matros Koshka".
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Sevastopol (Україна), Sinop (Туреччина), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Zeytinburnu (Туреччина), Kamysh-Burun (Україна), Zhelezny Rog (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Крейн Марін Контрактор" (5756792 / рф / 09.12.2021)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Крейн Марін Контрактор" (5756792 / рф / 09.12.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (01.12.2020)
Колишні назви судна
Amira Ilham / Fair Winds
Прапори (попередні)
Барбадос Барбадос / Багамські Острови Багамські Острови
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Shimanami Shipyard (Японія)
War & Sanctions 2025
To top