FENG SHOU
IMO 9402471
Оновлено: 27.11.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
FENG SHOU
Категорія
Перевезення викопного палива
Перевезення нафти з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9402471
MMSI
352003308
Позивний
3E7471
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у перевезенні російської нафти з портів рф до третіх країн. У березні 2024 року судно зазнало аварії поблизу Данії, коли направлялося на завантаження російської нафти в порт Приморськ. Крім того, у судна виявили недійсний європейський сертифікат страхування. Судно зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у перевезенні російської нафти через порти Балтійського моря у червні-липні 2024 року (з російського порту Усть-Луга до порту Сінгапур).
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Регулятори Lloyd's Register (IACS) та Bureau Veritas (IACS) відкликали сертифікацію судна 24 листопада 2023 року та 27 червня 2024 року відповідно.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Регулятори Lloyd's Register (IACS) та Bureau Veritas (IACS) відкликали сертифікацію судна 24 листопада 2023 року та 27 червня 2024 року відповідно.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Mundra (Індія), Qinzhou (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Aoshan Oil Terminal (КНР), Primorsk (рф), Vene-Balti (Естонія), Singapore (Сінгапур), Lamma Island (КНР), Lindoe (Данія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Algae Marine Inc (6431890 / Сейшельські Острови / 17.11.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Algae Marine Inc (6431890 / Сейшельські Острови / 17.11.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Margao Marine Solutions OPC (6423241 / Індія / 24.11.2023)
Колишні назви судна
Fulmar / Brightoil League / Dubai Paradise / Andromeda Star
Прапори (попередні)
Маршаллові Острови / Гонконг
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Hanjin Heavy Industries (Південна Корея)
Веб-ресурси