APAR
IMO 9402471
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
APAR
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115605
IMO
9402471
MMSI
621819008
Позивний
J2GJ
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
ЄС
, Швейцарія
, Великобританія
, Канада
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у перевезенні російської нафти з портів рф до третіх країн. У березні 2024 року судно зазнало аварії поблизу Данії, коли направлялося на завантаження російської нафти в порт Приморськ. Крім того, у судна виявили недійсний європейський сертифікат страхування.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Регулятори Lloyd's Register (IACS) та Bureau Veritas (IACS) відкликали сертифікацію судна 24 листопада 2023 року та 27 червня 2024 року відповідно.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2024 року ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також через участь в обході європейських обмежень.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку з перевозенням нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи недозволені та високоризикові практики судноплавства, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
Регулятори Lloyd's Register (IACS) та Bureau Veritas (IACS) відкликали сертифікацію судна 24 листопада 2023 року та 27 червня 2024 року відповідно.
25 листопада 2024 року Сполученим Королівством в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера у зв'язку з транспортуванням російської нафти/нафтопродуктів з рф до третьої країни.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Baton Rouge (США), Busan (Республіка Корея), Corpus Christi (США), Fos (Франція), Houston (США), Mundra (Індія), Nakhodka (рф), New Orleans (США), Porto De Suape (Бразилія), Qinzhou (КНР), Rio De Janeiro (Бразилія), Sao Sebastiao (Бразилія), Skikda (Алжир), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Aoshan Oil Terminal (КНР), Kozmino (рф), Primorsk (рф), Vene-Balti (Естонія), Singapore (Сінгапур), Lamma Island (КНР), Visakhapatnam (Індія), Lindoe (Данія), Freeport (Багамські Острови), South Louisiana (США)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Vieux Maritime Inc (0117984 / Сейшельські Острови / 04.12.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Vieux Maritime Inc (0117984 / Сейшельські Острови / 04.12.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (04.12.2024)
Колишні назви судна
Dubai Paradise / Brightoil League / Fulmar / Andromeda Star / Feng Shou
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Hanjin Heavy Industries (Південна Корея)
Веб-ресурси