LEGACY

IMO 9339337
Оновлено: 22.03.2025
LEGACY
Назва судна
LEGACY
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
115849
IMO
9339337
MMSI
620999818
Позивний
D6A3817
Прапор (діючий)
Коморські острови Коморські острови
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
СМИРНОВ Михайло Юрійович
СМИРНОВ Михайло Юрійович
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Судно через підсанкційні Stream Ship Management FZCO, Sun Ship Management, Oil Tankers Scf Mgmt FZCO афілійоване із підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У червні-липні 2024 року Сполученим Королівством та ЄС застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн, а також у зв'язку із підтримкою розвитку енергетичного сектору рф.
17 жовтня 2024 року Швейцарією застосовано санкції до судна у зв'язку із сприянням, підтримкою дій або політики, спрямовантх на експлуатацію, розвиток або розширення енергетичного сектору в росії, включаючи енергетичну інфраструктуру.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Al Iskandariyh (Alexandria) (Єгипет), Mundra (Індія), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Bedi Bunder (Індія), Adabiya (Єгипет), Kochi (Індія), Vadinar (Індія), Lamma Island (КНР), Jamnagar Terminal (Індія), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Azurite Shipholding (0037660 / Об'єднані Арабські Емірати / 08.08.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / Об'єднані Арабські Емірати / 08.08.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Avebury Shipmanagment LLC-FZ (0011359 / Об'єднані Арабські Емірати / 08.10.2024)
Колишні назви судна
NS Lotus
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Габон Габон / Барбадос Барбадос
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Samsung Shipbuilding & Heavy Industries Co Ltd (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top