LOKOSAO
IMO 9286657
Оновлено: 16.07.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Сан-Томе і Принсіпі
MMSI
668116155
Позивний
S9-UZ
Назва судна
LOKOSAO
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9286657
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
149993
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Великобританія
, Канада
, ЄС
, Швейцарія
, Нова Зеландія
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
Прапор
Сан-Томе і Принсіпі
MMSI
668116155
Позивний
S9-UZ
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
До застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Almuhit Alhadi Marine Services, індійській Atos Remote Solutions.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
19 червня 2025 року Новою Зеландією застосовано санкції до судна.
За даними GISIS IMO станом на 16 липня 2025 року прапор судна позначено як "Sao Tome & Principe False". При цьому судно продовжує ходить під прапором Сан-Томе і Принсіпі.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
До застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Almuhit Alhadi Marine Services, індійській Atos Remote Solutions.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
19 червня 2025 року Новою Зеландією застосовано санкції до судна.
За даними GISIS IMO станом на 16 липня 2025 року прапор судна позначено як "Sao Tome & Principe False". При цьому судно продовжує ходить під прапором Сан-Томе і Принсіпі.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Murmansk (рф), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Novorossiysk (рф), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Beirut (Ліван), Bedi Bunder (Індія), Yalova (Туреччина), Jamnagar- Sikka (Індія), Yuzhnaya Ozereyevka Terminal (рф), Sohar (Оман)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
One Alrabiya Shipping Ltd п/о Atos Remote Solutions (0031643 / Індія / 04.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 04.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 04.09.2024)
Колишні назви судна
South Sea / Dynamik Trader
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Jmu Tsu Shipyard
Веб-ресурси