LORENA GRAND

IMO 9288899
Оновлено: 22.03.2025
LORENA GRAND
Назва судна
LORENA GRAND
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
159342
IMO
9288899
MMSI
668116149
Позивний
S9-UT
Прапор (діючий)
Сан-Томе і Принсіпі Сан-Томе і Принсіпі
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти з портів рф до третіх країн та порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту у квітні 2023 року (перевезення до грецького порту затоки Лаконікос), зокрема, у серпні-вересні 2022 року, у квітні 2023 року (до грецького порту затоки Лаконікос), у січні-лютому, квітні-травні 2024 року (до індійського порту Ченнаї).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), яка вважається одним з провідних операторів тіньового флоту, на початку 2023 року входила до трійки найбільших перевізників російської нафти разом з Fractal Marine Shipping (ОАЕ), Gatik Ship Management (Індія), і відіграла значну роль в експорті російської нафти до країн світу у період санкційних обмежень.
Після застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Breath Shipping Services LLC, індійській компанії Atos Remote Solutions.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
21 лютого 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Huizhou (КНР), Kavkaz (рф), Novorossiysk (рф), Port Said (Єгипет), Suez (Єгипет), Chennai (Індія), Adabiya (Єгипет), Yalova (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Yuzhnaya Ozereyevka Terminal (рф), Lakonikos Gulf (Греція), Luoyuan (КНР), Fujian Huadong (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Agya Maritime Ltd (0031113 / Індія / 01.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 10.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 10.09.2024)
Колишні назви судна
Eurovoyager / Toledo Spirit / Rocky Runner
Прапори (попередні)
Ліберія Ліберія / Іспанія Іспанія / Острови Кука Острови Кука / Барбадос Барбадос
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. LTD (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top