Pizhma
IMO 8814354
Оновлено: 20.09.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Pizhma
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
Озброєння і військова техніка
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Постачання продукції на ТОТ
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
IMO
8814354
MMSI
273413510
Позивний
UDVD
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у регулярних перевезеннях військових вантажів та особового складу російських військових із Новоросійська (рф) до сирійського Тартусу і назад, а також імовірно з Тартуса до портів ТОТ Крим (Україна).
Також задіяне у перевезенні на ТОТ Крим ільменіту для захопленого росією "Кримського титану", працює на лінії Новоросійськ (рф) – Тартус (Сирія).
З кінця 2023 року судно переведено з лінії Новоросійськ-Тартус на контейнерну переправу Санкт-Петербург- Калініград. 28 липня 2023 року Федеральною службою з нагляду у сфері транспорту рф видано ліцензію, що дозволяє судну здійснювати перевезення всіх видів небезпечних вантажів, включаючи радіоактивні (7 клас небезпеки). На судні є відповідне додаткове обладнання, а деякі члени екіпажу пройшли спеціальну підготовку. Конструкція суховантажу повністю підходить для транспортування вантажів усіх класів небезпеки, включаючи радіоактивні. На судні є палуба для контейнерів та генеральних вантажів, два трюми, один з яких обладнаний для перевезення відходів ядерного палива.
У травні 2022 року США застосовано санкції до "Pizhma", власником якого була на той час підсанкційна російська судноплавна компанія ТОВ "СК-Юг" - дочірня компанія підсанкційної російської компанії ТОВ "Оборонлогістика". ТОВ "Оборонлогістика" — судноплавна компанія, яка працює в складі військово-будівельного комплексу міноборони росії. Основними завданнями ТОВ "Оборонлогістика" є забезпечення потреб міністерства оборони росії в транспортуванні, зберіганні та виробництві товарів військового та спеціального призначення. ТОВ "Оборонлогістика" є єдиним постачальником транспортних послуг для міністерства оборони росії, що здійснює перевезення військ в окремі регіони росії, доставляє вантажі до тимчасово окупованого Криму (Україна).
З липня 2023 року судно належить російській судноплавній компанії ТОВ "Обл-Шиппінг", яка входить у групу компаній "Оборонлогістика".
Також задіяне у перевезенні на ТОТ Крим ільменіту для захопленого росією "Кримського титану", працює на лінії Новоросійськ (рф) – Тартус (Сирія).
З кінця 2023 року судно переведено з лінії Новоросійськ-Тартус на контейнерну переправу Санкт-Петербург- Калініград. 28 липня 2023 року Федеральною службою з нагляду у сфері транспорту рф видано ліцензію, що дозволяє судну здійснювати перевезення всіх видів небезпечних вантажів, включаючи радіоактивні (7 клас небезпеки). На судні є відповідне додаткове обладнання, а деякі члени екіпажу пройшли спеціальну підготовку. Конструкція суховантажу повністю підходить для транспортування вантажів усіх класів небезпеки, включаючи радіоактивні. На судні є палуба для контейнерів та генеральних вантажів, два трюми, один з яких обладнаний для перевезення відходів ядерного палива.
У травні 2022 року США застосовано санкції до "Pizhma", власником якого була на той час підсанкційна російська судноплавна компанія ТОВ "СК-Юг" - дочірня компанія підсанкційної російської компанії ТОВ "Оборонлогістика". ТОВ "Оборонлогістика" — судноплавна компанія, яка працює в складі військово-будівельного комплексу міноборони росії. Основними завданнями ТОВ "Оборонлогістика" є забезпечення потреб міністерства оборони росії в транспортуванні, зберіганні та виробництві товарів військового та спеціального призначення. ТОВ "Оборонлогістика" є єдиним постачальником транспортних послуг для міністерства оборони росії, що здійснює перевезення військ в окремі регіони росії, доставляє вантажі до тимчасово окупованого Криму (Україна).
З липня 2023 року судно належить російській судноплавній компанії ТОВ "Обл-Шиппінг", яка входить у групу компаній "Оборонлогістика".
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Baltiysk (рф), Novorossiysk (рф), Kronstadt (рф), Fishing port of St. Petersburg (рф), Tartus (Сирія), Feodosia (Україна)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Обл-шиппінг" (5945681 / рф / 10.07.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Обл-шиппінг" (5945681 / рф / 10.07.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Обл-шиппінг" (5945681 / рф / 10.07.2023)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Королівство Камбоджа
Рік будівництва
1990
Забудовник (країна)
Jurong Shipyard (Сінгапур)
Веб-ресурси