Серед компаній, до яких застосовані санкції:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК-ЮГ"
Повідомити додаткову інформацію
Повна назва юридичної особи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК-ЮГ"

Скорочена назва юридичної особи
ТОВ "СК-ЮГ"

ІПН
9705070317

Реєстраційний номер
1167746614518

Країна
російська федерація

Адреса
353960, російська федерація, Краснодарський край, г.о. місто Новоросійськ, с Цемдоліна, вул. Леніна, буд. 6Б

Підстави
Судохідна компанія є дочірньою компанією ТОВ “Оборонлогістика” - єдиного постачальника транспортних послуг для міністерства оборони росії, що здійснює перевезення військ в окремі регіони росії, доставляє вантажі до тимчасово окупованого Криму (Україна), основним завданням якого є забезпечення потреб міністерства оборони росії в транспортуванні, зберіганні та виробництві товарів військового та спеціального призначення.
ТОВ "СК-ЮГ" спеціалізується на наданні комплексних транспортно-експедиційних послуг, включаючи стивідорні послуги, перевалку та зберігання вантажів, митне оформлення в Геопорт (м. Новоросійськ).
Компанія володіє підсанкційним флотом, судна якого ("Sparta" (ІМО 9268710), "Ursa Major" (ІМО 9538892), "Sparta IV" (ІМО 9743033)) задіяні у регулярних перевезеннях військових вантажів та особового складу російських військових із Новоросійська (рф) до сирійського Тартусу і у зворотному напрямку, а також імовірно з Тартуса до портів ТОТ Крим (Україна).



Санкційні юрисдикції
Сполучені Штати Америки
Канада
Швейцарія
ЄС
Великобританія
Австралія
Нова Зеландія
Японія
Україна
Дата внесення та посилання на документ
Країною поки не застосовані санкції
Морські судна
Pizhma
Назва судна
Pizhma
IMO
8814354
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Озброєння і військова техніка
Задіяне у регулярних перевезеннях військових вантажів та особового складу російських військових із Новоросійська (рф) до сирійського Тартусу і назад, а також імовірно з Тартуса до портів ТОТ Крим (Україна). Також задіяне у перевезенні на ТОТ Крим ільменіту для захопленого росією "Кримського титану", працює на лінії Новоросійськ (рф) – Тартус (Сирія). З кінця 2023 року судно переведено з лінії Новоросійськ-Тартус на контейнерну переправу Санкт-Петербург- Калініград. 28 липня 2023 року Федеральною службою з нагляду у сфері транспорту рф видано ліцензію, що дозволяє судну здійснювати перевезення всіх видів небезпечних вантажів, включаючи радіоактивні (7 клас небезпеки). На судні є відповідне додаткове обладнання, а деякі члени екіпажу пройшли спеціальну підготовку. Конструкція суховантажу повністю підходить для транспортування вантажів усіх класів небезпеки, включаючи радіоактивні. На судні є палуба для контейнерів та генеральних вантажів, два трюми, один з яких обладнаний для перевезення відходів ядерного палива. У травні 2022 року США застосовано санкції до "Pizhma", власником якого була на той час підсанкційна російська судноплавна компанія ТОВ "СК-Юг" - дочірня компанія підсанкційної російської компанії ТОВ "Оборонлогістика". ТОВ "Оборонлогістика" — судноплавна компанія, яка працює в складі військово-будівельного комплексу міноборони росії. Основними завданнями ТОВ "Оборонлогістика" є забезпечення потреб міністерства оборони росії в транспортуванні, зберіганні та виробництві товарів військового та спеціального призначення. ТОВ "Оборонлогістика" є єдиним постачальником транспортних послуг для міністерства оборони росії, що здійснює перевезення військ в окремі регіони росії, доставляє вантажі до тимчасово окупованого Криму (Україна). З липня 2023 року судно належить російській судноплавній компанії ТОВ "Обл-Шиппінг", яка входить у групу компаній "Оборонлогістика".
Sparta
Назва судна
Sparta
IMO
9268710
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Вантажне судно Ро-Ро
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Озброєння і військова техніка
Задіяне у перевезеннях військових вантажів та особового складу російських військових із Новоросійська (рф) до сирійського Тартусу і назад, а також імовірно з Тартуса до портів ТОТ Крим (Україна). Задіяне на контейнерній переправі Усть-Луга – Балтійськ (перевезення контейнерів, накатної техніки, генеральних вантажів). Належить підсанкційній російській судноплавній компанії ТОВ "СК-Юг" - дочірній компанії підсанкційної російської компанії ТОВ "Оборонлогістика". ТОВ "Оборонлогістика" — судноплавна компанія, яка працює в складі військово-будівельного комплексу міноборони росії. Основними завданнями ТОВ "Оборонлогістика" є забезпечення потреб міністерства оборони росії в транспортуванні, зберіганні та виробництві товарів військового та спеціального призначення. ТОВ "Оборонлогістика" є єдиним постачальником транспортних послуг для міністерства оборони росії, що здійснює перевезення військ в окремі регіони росії, доставляє вантажі до тимчасово окупованого Криму (Україна). У травні 2022 року США застосовано санкції до "Sparta" як до власності ТОВ "СК-Юг".
Ursa Major
Назва судна
Ursa Major
IMO
9538892
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Озброєння і військова техніка
Задіяне в перевезенні військової техніки для угруповання російських військ у Сирії. Належить підсанкційній російській судноплавній компанії ТОВ "СК-Юг" - дочірній компанії підсанкційної російської компанії ТОВ "Оборонлогістика". ТОВ "Оборонлогістика" — судноплавна компанія, яка працює в складі військово-будівельного комплексу міноборони росії. Основними завданнями ТОВ "Оборонлогістика" є забезпечення потреб міністерства оборони росії в транспортуванні, зберіганні та виробництві товарів військового та спеціального призначення. ТОВ "Оборонлогістика" є єдиним постачальником транспортних послуг для міністерства оборони росії, що здійснює перевезення військ в окремі регіони росії, доставляє вантажі до тимчасово окупованого Криму (Україна). У травні 2022 року США застосовано санкції до "Ursa Major" як до власності ТОВ "СК-Юг". Після тривалої роботи в Каспійському морі щодо забезпечення перевезень між портами рф та Ірану у вересні 2023 року завершив перехід до Азово-Чорноморського басейну, де перебував без сигналу AIS. Судно здійснювало заходи в порт Таурус (Сирія) з використанням схеми відключення AIS для приховування пунктів призначення. Здійснюючи рейси до Сирії, проходило протоку Босфор без очікування. Відповідно до встановленої практики судна чекають своєї черги на прохід протягом певного часу. Зазначене можливо лише за умови попередньої домовленості з представниками морської адміністрації Туреччини. рф продовжує використовувати вантажні судна для переміщення вантажів, у тому числі військових, через протоки "Босфор" та "Дарданелли". Протягом 2022-2023 років вказані протоки перетинали російські вантажні судна, афілійовані з ТОВ "Оборонлогістика", а саме: "Sparta IV", "Ursa Major", "Sparta II". Курсування вказаних суден здійснювалося за маршрутами порт "Новоросійськ" (рф) - "Босфор" - "Дарданелли" - порт "Тартус" (Сирія). З березня 2024 року судно курсує між портами Балтійськ - Кронштадт - Санкт-Петербург.
Sparta IV
Назва судна
Sparta IV
IMO
9743033
Прапор (діючий)
російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів військового призначення
 Озброєння і військова техніка
Належить підсанкційній російській судноплавній компанії ТОВ "СК-Юг" - дочірній компанії підсанкційної російської компанії ТОВ "Оборонлогістика". ТОВ "Оборонлогістика" — судноплавна компанія, яка працює в складі військово-будівельного комплексу міноборони росії. Основними завданнями ТОВ "Оборонлогістика" є забезпечення потреб міністерства оборони росії в транспортуванні, зберіганні та виробництві товарів військового та спеціального призначення. ТОВ "Оборонлогістика" є єдиним постачальником транспортних послуг для міністерства оборони росії, що здійснює перевезення військ в окремі регіони росії, доставляє вантажі до тимчасово окупованого Криму (Україна). У травні 2022 року США застосовано санкції до судна як до власності ТОВ "СК-Юг". Задіяне росією для важливих морських логістичних операцій з 2018 року. Конструкція, сертифікація і можливості “Sparta IV” роблять його відмінним транзитним судном для великої військової техніки. Його об'ємна вантажопідйомність, два крани, здатні піднімати до 55 тонн, і загальна водотоннажність означають, що корабель може легко перевозити важкі військові вантажі, такі як танки Т-90, розгорнуті в Сирії. У 2023 році судно здійснило щонайменше 6 рейсів між військовими портами Тартус, Сирія та Новоросійськ, рф: 14-25 січня, 01-06 березня, 8-15 квітня, 16-25 травня, 25 червня – 15 липня (за наявною інформацією, було розвантажено військову техніку в порту Новоросійськ), 10 серпня. У кожному з цих рейсів “Sparta IV” заходила тільки на термінали російської військово-морської бази. Серед перевезених вантажів могли бути ракети для ЗРК С-300, який регулярно застосовується для обстрілу Харкова та прифронтових українських міст. Так, “Sparta IV”, прямуючи із Сирії в порт Новоросійськ з важким вантажем, у ніч на неділю 5 березня 2023 року пройшло протоку Босфор з, ймовірно, зазначеними ракетами на борту. Судно було завантажено на російській військово-морській базі в Тартусі (Сирія). У навантаженні брали участь військові машини і в цей час були відкриті великі трюми корабля. Коли “Sparta IV” проходила Босфор, у нього була осадка 6,2 метра (20 футів), що передбачає велике навантаження. Крім того, у серпні 2022 року “Sparta IV” вже доставляла військові вантажі. Тоді в Новоросійську із судна було розвантажено російські ракети до ЗРК С-300. рф продовжує використовувати вантажні судна для переміщення вантажів, у тому числі військових, через протоки “Босфор” та “Дарданелли”. Протягом 2022-2023 років вказані протоки перетинали російські вантажні судна, афілійовані з ТОВ "Оборонлогістика", а саме: “Sparta IV”, “Ursa Major”, “Sparta II”. Курсування вказаних суден здійснювалося за маршрутами порт “Новоросійськ” (рф) - “Босфор” - “Дарданелли” - порт “Тартус” (Сирія). 15 липня 2023 року судно “Sparta IV” в порту Новоросійськ було залучене до завантаження артилерійських систем (ймовірно, М-46, Д-30 або 2Б16 “Нона”), які 7 серпня 2023 року були доставлені судном до сирійського порту Тартус. Після цього судно повернулось до порту Новоросійськ, а вже 30 серпня 2023 року здійснило захід в порт Севастополь (ТОТ Крим) в порожньому стані для проведення планового ремонту. У 2024 році судно продовжувало курсувати на лінії Новоросійськ (рф) - Тартус (Сирія). Зокрема, у лютому 2024 року судно, здійснюючи рейс Новоросійськ-Тартус, слідувало разом з танкером "Yaz" (ІМО 9735323), ролкерами "Lady Mariia" (ІМО 9220641), "Baltic Leader" (ІМО 9220639), вперше задіяними на лінії Новоросійськ-Тартус. У червні 2024 року задіяний на контейнерній лінії Санкт-Петербург - Калінінград, де він здійснив два колорейси. В кінці червня 2024 року судно здійснювало перехід Північним морем. Ймовірно судно може бути задіяним у літній період на доставці вантажів, необхідних для будівництва нового терміналу та освоєння родовищ, з порту Архангельськ до порту Бухта Сєвєр.
War & Sanctions 2024