VISION
IMO 9260067
Оновлено: 14.06.2025

Назва судна
VISION
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
40271
IMO
9260067
MMSI
629009378
Позивний
C5J390
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, у тому числі через STS-передачі у вересні 2024 року поблизу Греції з танкерами російського тіньового флоту (ІМО 9251456, ІМО 9299123, які перебувають під санкціями з травня 2025 року).
Танкер здійснює заходи в термінал Шесхаріс (Новоросійськ), зокрема у грудні 2024 року. Термінал Шесхаріс є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801).
Танкер пов'язаний з незаконними постачаннями іранської нафти.
Танкер афілійований з підсанкційною компанією Eco Max FZE (ОАЕ), яка здійснює управління танкерами, пов’язаними з незаконними постачаннями іранської нафти своїм флотом (зокрема підсанкційним танкером ІМО 9220938), а також підсанкційними танкерами російського тіньового флоту (ІМО 9236755, ІМО 9236755).
У жовтні 2024 року США застосовано санкції до танкера як до власності, в якій підсанкційна компанія Eco Max FZE має інтерес.
Танкер здійснює заходи в термінал Шесхаріс (Новоросійськ), зокрема у грудні 2024 року. Термінал Шесхаріс є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801).
Танкер пов'язаний з незаконними постачаннями іранської нафти.
Танкер афілійований з підсанкційною компанією Eco Max FZE (ОАЕ), яка здійснює управління танкерами, пов’язаними з незаконними постачаннями іранської нафти своїм флотом (зокрема підсанкційним танкером ІМО 9220938), а також підсанкційними танкерами російського тіньового флоту (ІМО 9236755, ІМО 9236755).
У жовтні 2024 року США застосовано санкції до танкера як до власності, в якій підсанкційна компанія Eco Max FZE має інтерес.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Gelendzhgic (рф), Izmit (Туреччина), Lagos (Нігерія), Novorossiysk (рф), Tuapse (рф), Sheskharis (рф), Gibraltar (Гібралтар), Warri (Нігерія), Koko (Нігерія), Calabar (Нігерія), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Rptd Sold Undisclosed Interest (9991942 / 18.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Rptd Sold Undisclosed Interest (9991942 / 18.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (30.10.2024)
Колишні назви судна
Cape Bird / Tornado / Juvenis
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Веб-ресурси