EDERRA

IMO 9258026
Оновлено: 17.07.2025
EDERRA
Назва судна
EDERRA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9258026
Прапор (діючий)
Камерун Камерун
MMSI
613914210
Позивний
TJM0162
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
47149
Страхування P&I
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
ISM-менеджмент танкера у січні 2025 року перейшов до компанії Maritime Mavens LLC (Азербайджан) від молдовської компанії BPC Shipmanagement SRL. Разом з цим від BPC Shipmanagement SRL до Maritime Mavens LLC перейшло управління безпекою ще одного танкера ІМО 9424651. Молдовська компанія BPC Shipmanagement SRL разом з рядом інших молдовських компаній причетні до створення частини тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів. Тіньові танкери, що управлялися молдовськими компаніями (Adel Ship Management SRL, MRK Shipmanagement SRL, BPC Shipmanagement SRL, KSN Shipmanagement SRL, OST Shipmanagement SRL, Surt Ship Management SRL, SAL Shipmanagement SRL, FLC Shipmanagement SRL), передаються в управління азербайджанським компаніям, зокрема Dream Island Shipping LLC, Ocean Voyage LLC, Tidal Tech Mariners LLC, Seafaring Savants LLC, VVave Minder Shipmanagement, Triton Technical Services LLC, Nautilus Fleet Management LLC, Harbor Harmony Shipmanagement, іншим.
Станом на 17 липня 2025 року ISM-менеджмент танкера здійснюється компанією AQUA FLEET MANAGEMENT LLC (Азербайджан), до флоту якої належать ще два підсанкційні танкера ІМО 9266475 та ІМО 9209972.
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Dakar (Сенегал), Jurong Island (Сінгапур), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), Paranagua (Бразилія), Tanger Med (Марокко), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Primorsk (рф), Altinova- Shipyard (Туреччина), Opet Marmara Terminal (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Sikka (Індія), Tripoli (Ліван), Jamnagar- Sikka (Індія), Malta OPL (Мальта), Misurata (Лівія), Zahrani Terminal (Ліван), St. Petersburg (рф), Korous-1 (Єгипет)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kings & Queens Marine Corp (6402620 / Сейшельські Острови / 27.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Aqua Fleet Management LLC (0052896 / Азербайджан / 21.03.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Aqua Fleet Management LLC (0052896 / Азербайджан / 21.03.2025)
Колишні назви судна
Eland / Eskden / Sea Horizon
Прапори (попередні)
Філіппіни Філіппіни / Панама Панама / Мальта Мальта / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Палау Палау
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Onomichi Dockyard
War & Sanctions 2025
To top