EDERRA

IMO 9258026
Оновлено: 22.03.2025
EDERRA
Назва судна
EDERRA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
47149
IMO
9258026
MMSI
613914210
Позивний
TJM0162
Прапор (діючий)
Камерун Камерун
Страхування P&I
-
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів.
ISM-менеджмент танкера у січні 2025 року перейшов до компанії Maritime Mavens LLC (Азербайджан) від молдовської компанії BPC Shipmanagement SRL. Разом з цим від BPC Shipmanagement SRL до Maritime Mavens LLC перейшло управління безпекою ще одного танкера ІМО 9424651. Молдовська компанія BPC Shipmanagement SRL разом з рядом інших молдовських компаній причетні до створення частини тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів. Тіньові танкери, що управлялися молдовськими компаніями (Adel Ship Management SRL, MRK Shipmanagement SRL, BPC Shipmanagement SRL, KSN Shipmanagement SRL, OST Shipmanagement SRL, Surt Ship Management SRL, SAL Shipmanagement SRL, FLC Shipmanagement SRL), передаються в управління азербайджанським компаніям, зокрема Dream Island Shipping LLC, Ocean Voyage LLC, Tidal Tech Mariners LLC, Seafaring Savants LLC, VVave Minder Shipmanagement, Triton Technical Services LLC, Nautilus Fleet Management LLC, Harbor Harmony Shipmanagement, іншим.
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Dakar (Сенегал), Jurong Island (Сінгапур), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), Paranagua (Бразилія), Tanger (Марокко), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Primorsk (рф), Altinova (Туреччина), Opet Marmara Terminal (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Sikka (Індія), Tripoli (Ліван), Jamnagar Terminal (Індія), Malta OPL (Мальта), Misurata (Лівія), Zahrani Terminal (Ліван), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kings & Queens Marine Corp (6402620 / Сейшельські Острови / 27.06.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Kings & Queens Marine Corp (6402620 / Сейшельські Острови / 27.06.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Maritime Mavens LLC (0013165 / Азербайджан / 14.01.2025)
Колишні назви судна
Eland / Eskden / Sea Horizon
Прапори (попередні)
Філіппіни Філіппіни / Панама Панама / Мальта Мальта / Маршаллові Острови Маршаллові Острови / Палау Палау
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Onomichi Dockyard (Японія)
War & Sanctions 2025
To top