ANTILA
IMO 9381744
Оновлено: 04.08.2025

Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
ANTLIA
Прапор
Гвінея
MMSI
632001112
Позивний
3X2085
Назва судна
ANTILA
Категорія
Перевезення викопного палива
IMO
9381744
Прапор (діючий)
невідомо
MMSI
Позивний
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
112511
Страхування P&I
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Недостовірні дані, що використовуються судном
Назва судна
ANTLIA
Прапор
Гвінея
MMSI
632001112
Позивний
3X2085
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, у тому числі до країн ЄС у порушення нафтового ембарго G7 та ЄС. Зокрема, танкер вивозив російську сиру нафту/нафтопродукти двічі у червні 2023 року до країн ЄС у порушення нафтового ембарго ЄС та G7 з порту Туапсе (рф) до затоки Лаконікос (Греція).
Судно афілійоване з бенефіціарами підсанкційної судноплавної компанії Hennesea Holdings Limited (ОАЕ), заснованої наприкінці 2022 року, що веде діяльність у морському секторі економіки рф. Незадовго до набрання чинності політики "price-cap" Hennesea придбала старі танкери, які перевозили російську сиру нафту та нафтопродукти.
У січні 2024 року США застосовано санкції до суден, афілійованих з бенефіціарами Hennesea.
02 липня 2025 року підсанкційний танкер ІМО 9381744 перебував на якорі поблизу Piraeus (Греція), після чого 09 липня 2025 року здійснив прохід протоки Гібралтар, 11 липня 2025 року проходив водами Іспанії поблизу Santa Cruz de La Palma.
Судно ходить та перебувало у водах європейських країн під прапором Гвінеї, водночас згідно з даними GISIS IMO станом на липень 2025 року прапор судна ІМО 9381744 позначено як "Guinea False". При цьому згідно з даними GISIS IMO, регістрова назва танкера станом на початок липня 2025 року - ANTILA.
Судно афілійоване з бенефіціарами підсанкційної судноплавної компанії Hennesea Holdings Limited (ОАЕ), заснованої наприкінці 2022 року, що веде діяльність у морському секторі економіки рф. Незадовго до набрання чинності політики "price-cap" Hennesea придбала старі танкери, які перевозили російську сиру нафту та нафтопродукти.
У січні 2024 року США застосовано санкції до суден, афілійованих з бенефіціарами Hennesea.
02 липня 2025 року підсанкційний танкер ІМО 9381744 перебував на якорі поблизу Piraeus (Греція), після чого 09 липня 2025 року здійснив прохід протоки Гібралтар, 11 липня 2025 року проходив водами Іспанії поблизу Santa Cruz de La Palma.
Судно ходить та перебувало у водах європейських країн під прапором Гвінеї, водночас згідно з даними GISIS IMO станом на липень 2025 року прапор судна ІМО 9381744 позначено як "Guinea False". При цьому згідно з даними GISIS IMO, регістрова назва танкера станом на початок липня 2025 року - ANTILA.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Jurong Island (Сінгапур), Tuapse (рф), Algeria (Алжир), Beirut (Ліван), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Primorsk (рф), Bizerte (Туніс), Lome (Того), Vene-Balti (Естонія), Pengerang (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Hs Legend Ltd (6354261 / Ліберія / 11.11.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hs Legend Ltd (6354261 / Ліберія / 11.11.2022)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (23.08.2024)
Колишні назви судна
Sea Legend / HS Legend
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Hyundai Heavy Industries Co. Ltd.
Веб-ресурси