LOKOSAO
IMO 9286657
Оновлено: 28.02.2025

Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
LOKOSAO
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9286657
MMSI
668116155
Позивний
S9-UZ
Прапор (діючий)
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту.
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
До застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Almuhit Alhadi Marine Services, індійській Atos Remote Solutions.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Судно перевозило російську нафту з портів рф до третіх країн.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
До застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Almuhit Alhadi Marine Services, індійській Atos Remote Solutions.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
24 лютого 2025 року ЄС в рамках встановлення обмежень до російського тіньового флоту застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Murmansk (рф), Nemrut Limani Bay (Туреччина), Novorossiysk (рф), Port Said (Єгипет), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Beirut (Ліван), Bedi Bunder (Індія), Yalova (Туреччина), Jamnagar Terminal (Індія), Yuzhnaya Ozereyevka Terminal (рф), Sohar (Оман)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
One Alrabiya Shipping Ltd п/o Atos Remote Solutions (0031643 / Індія / 04.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 04.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 04.09.2024)
Колишні назви судна
South Sea / Dynamik Trader
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Jmu Tsu Shipyard (Японія)
Веб-ресурси