Lorena Grand
IMO 9288899
Оновлено: 02.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
Lorena Grand
Категорія
Перевезення викопного палива
Порушення нафтового ембарго
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9288899
MMSI
314913000
Позивний
8P2383
Прапор (діючий)
Барбадос
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти з портів рф до третіх країн та порушенні нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту у квітні 2023 року (перевезення до грецького порту затоки Лаконікос).
Неодноразово зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти, зокрема, у серпні-вересні 2022 року, у квітні 2023 року (до грецького порту затоки Лаконікос), у січні-лютому, квітні-травні 2024 року (до індійського порту Ченнаї).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), яка вважається одним з провідних операторів тіньового флоту, на початку 2023 року входила до трійки найбільших перевізників російської нафти разом з Fractal Marine Shipping (ОАЕ), Gatik Ship Management (Індія), і відіграла значну роль в експорті російської нафти до країн світу у період санкційних обмежень.
Після застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Breath Shipping Services LLC, індійській компанії Atos Remote Solutions.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Неодноразово зафіксоване Моніторинговою групою "Інституту Чорноморських стратегічних досліджень" та редакції BlackSeaNews у вивезенні російської сирої нафти, зокрема, у серпні-вересні 2022 року, у квітні 2023 року (до грецького порту затоки Лаконікос), у січні-лютому, квітні-травні 2024 року (до індійського порту Ченнаї).
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
Танкер афілійований з підсанкційною компанією Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), яка вважається одним з провідних операторів тіньового флоту, на початку 2023 року входила до трійки найбільших перевізників російської нафти разом з Fractal Marine Shipping (ОАЕ), Gatik Ship Management (Індія), і відіграла значну роль в експорті російської нафти до країн світу у період санкційних обмежень.
Після застосування Сполученим Королівством у грудні 2023 року санкцій до колишнього менеджера судна, оператора "тіньового флоту" - Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), остання з метою уникнення санкцій передала свої танкери іншим новоствореним компаніям, в тому числі дубайській компанії Breath Shipping Services LLC, індійській компанії Atos Remote Solutions.
У липні 2024 року Сполученим Королівством застосовано санкції до судна у зв'язку із задіяністю у перевезенні російської нафти та/або нафтопродуктів з рф до третіх країн.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Huizhou (КНР), Kavkaz (рф), Novorossiysk (рф), Port Said (Єгипет), Suez (Єгипет), Chennai (Індія), Adabiya (Єгипет), Yalova (Туреччина), Tuzla (Туреччина), Yuzhnaya Ozereyevka Terminal (рф), Lakonikos Gulf (Греція), Luoyuan (КНР), Fujian Huadong (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Agya Maritime LTD п/о Atos Remote Solutions (0031113 / Індія / 01.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 10.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Atos Remote Solutions (6457083 / Індія / 10.09.2024)
Колишні назви судна
Eurovoyager / Toledo Spirit / Rocky Runner
Прапори (попередні)
Ліберія / Іспанія / Острови Кука
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. LTD (Південна Корея)
Веб-ресурси