морські та повітряні
Судна
аеропорти та порти
задіяні в перевезенні зброї, викраденої української продукції та в обході санкцій
Загальна кількість:
469
Морських суден
Оновлено: 18.11.2024
Морська логістика критично важлива для нарощування військових спроможностей агресора, пересування військ, отримання зброї та підсанкційних товарів, торгівлі краденим. Агресори перевозять зброю міжнародними протоками на цивільних торгових суднах. Експорт викопного палива в обхід санкцій - основне джерело доходів для росії та Ірану. Тіньовий танкерний флот та судна без льодового класу в Арктиці загрожують екологічною катастрофою. З продажу сільськогосподарської продукції з тимчасово окупованих українських територій росія фінансує війну та зберігає лояльність своїх союзників – Сирії, Ірану, КНДР.
Спільно ми в змозі це припинити, щоб відновити мир та безпеку
Що потрібно зробити:
- санкціонувати судна зі списку нижче, а також усі пов’язані компанії та особи (власники, оператори, менеджери, керівники, старші члени екіпажу)
- заборонити заходи таких суден у порти, територіальні води, ВЕЗ та міжнародні протоки, продаж запчастин для них
- вимагати при отриманні страхових та інших послуг банківські виписки для підтвердження виконання прайс-кепу
- залучати до збору доказової бази фінансові та профільні установи, оприлюднювати результати розслідувань, застосовувати реальні покарання, в тому числі значні штрафи
Капітани суден володіють всією інформацію про вантаж та його власника, є відповідальними за вимкнення/маніпуляції системою AIS*, STS** передачу із підсанкційними суднами та вантажами, заходи у закриті порти країн-агресорів, ТОТ України, внесення недостовірних відомостей в журнал маршрутів, стоянок плавзасобів тощо. Вони роблять це добровільно, маючи можливість відмовитись від нелегальних дій.
*AIS (Automatic identification systems) – система, що автоматично передає координати, ідентифікаційні дані та іншу інформацію про судно іншим суднам і береговій владі.
**STS (ship-to-ship) - передача вантажу між двома суднами, що знаходяться поруч один з одним, як під час стоянки, так і під час руху.
Ім`я
БОНДАРЕНОВ Павло Лелійович
Дата і місце народження
23.07.1966
Іркутська обл., рф
Іркутська обл., рф
ІПН
2431021536
Капітан судна
Категорія судна
Викрадення українського зерна
Ім`я
СЕНІЧКІН Вадим Іванович
Дата і місце народження
26.01.1969
Донецька обл., Україна
Донецька обл., Україна
ІПН
910821322760
Капітан судна
Категорія судна
Викрадення українського зерна
Ім`я
ВАСИЛЬЄВ Віталій Валерійович
Дата і місце народження
08.06.1973
м. Дубоссари, Молдова
м. Дубоссари, Молдова
ІПН
920154028740
Капітан судна
Категорія судна
Викрадення українського зерна
Ім`я
КУТУЗОВ Андрій Дмитрович
Дата і місце народження
11.06.1962
м.Владивосток, рф
м.Владивосток, рф
ІПН
310261436533
Капітан судна
Категорія судна
Викрадення українського зерна