морські та повітряні
Судна
аеропорти та порти
задіяні в перевезенні зброї, викраденої української продукції та в обході санкцій
Загальна кількість:
751
Морських суден
89
Капітанів
Оновлено: 22.03.2025
Морська логістика критично важлива для нарощування військових спроможностей агресора, пересування військ, отримання зброї та підсанкційних товарів, торгівлі краденим. Агресори перевозять зброю міжнародними протоками на цивільних торгових суднах. Експорт викопного палива в обхід санкцій - основне джерело доходів для росії та Ірану. Тіньовий танкерний флот та судна без льодового класу в Арктиці загрожують екологічною катастрофою. З продажу сільськогосподарської продукції з тимчасово окупованих українських територій росія фінансує війну та зберігає лояльність своїх союзників – Ірану, КНДР.
Спільно ми в змозі це припинити, щоб відновити мир та безпеку
Що потрібно зробити:
  • санкціонувати судна зі списку нижче, а також усі пов’язані компанії та особи (власники, оператори, менеджери, керівники, старші члени екіпажу)
  • заборонити заходи таких суден у порти, територіальні води, ВЕЗ та міжнародні протоки, продаж запчастин для них
 
  • вимагати при отриманні страхових та інших послуг банківські виписки для підтвердження виконання прайс-кепу
  • залучати до збору доказової бази фінансові та профільні установи, оприлюднювати результати розслідувань, застосовувати реальні покарання, в тому числі значні штрафи
Переглянути
Повітряні судна Порти Аеропорти
 
 
 
 
 
 
Всього: 1
YA QING HAI YANG
Назва судна
YA QING HAI YANG
IMO
1021570
Прапор (діючий)
Гаяна Гаяна
Тип судна
Палубне вантажне судно
Категорія
Інше
icon arrow-tree Участь в енергетичних проектах
Судно разом з іншими двома підсанкційними суднами Na Feng Zhi Xing та Hunter Star задіяне у доставці у жовтні 2024 року з КНР до порту Утрєнній (рф) великогабаритних модулів генерації електроенергії для підсанкційного проекту "Арктік-СПГ 2" (електростанція є ключовою для запуску в експлуатацію другої черги проекту "Арктік-СПГ 2" зі скраплення природного газу, у своїй конфігурації електростанція міститиме 24 турбіни Harbin Guanghan CGT30 із загальною потужністю вироблення електроенергії близько 650 МВт). "Арктік СПГ-2" є другим великотоннажним проектом підсанкційної компанії ПАТ "Новатек" (мажоритарний власник) з видобутку природного газу та виробництва скрапленого природного газу на Гиданському півострові, до якого у листопаді 2023 року застосовано санкції США, у лютому 2024 року - Сполученим Королівством. Ocean 28 вирушив з китайського порту Zhangjiagang 24 вересня і прибув в порт Утрєнній 30 жовтня 2024 року. Під час доставки обладнання з КНР китайські судна пройшли понад 1500 морських миль по частково вкритих льодом морях, при цьому не маючи льодової класифікації. Водночас російське Головне управління Північного морського шляху видало судну Ocean 28 без льодового класу дозвіл на плавання в акваторії Північного морського шляху маршрутом "східна межа Північного морського шляху - порт Сабетта - західна межа Північного морського шляху", строк дії дозволу - з 01 жовтня до 15 листопада 2024 року. У дозволі зазначено, що судну потрібен супровід криголамів "у вільній від льоду воді та в умовах легкого льоду". За інформацією Адміністрації Північного морського шляху, весь жовтень на східній частині Північного морського шляху працював лише один атомний криголам. Ocean 28 є лише одним із багатьох суден без льодового класу, яким восени 2024 року росією надано дозвіл плавати у віддалених водах Арктики. Проходження суден крижаними арктичними водами без наявності відповідного льового класу є свідченням того, що нарощування та підтримання росією потоку нафто- та газових продуктів має перевагу над міркуваннями безпеки в арктичному судноплавстві. Здійснення доставки електростанції на підсанкційний проект "Арктік СПГ-2" до зими є свідченням про наміри підсанкційного ПАТ "Новатек" запустити на проекті СПГ-лінію потужністю 6,6 млн тонн на рік у 2025 році. 10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна.
Дивитися профіль
War & Sanctions 2025
To top