OCEAN 28
IMO 1021570
Оновлено: 04.12.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
OCEAN 28
Категорія
Інше
Участь в енергетичних проектах
Тип судна
Палубне вантажне судно
IMO
1021570
MMSI
352004565
Позивний
3E6850
Прапор (діючий)
Панама
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Судно разом з іншими двома підсанкційними суднами Na Feng Zhi Xing та Hunter Star задіяне у доставці у жовтні 2024 року з КНР до порту Утрєнній (рф) великогабаритних модулів генерації електроенергії для підсанкційного проекту "Арктік-СПГ 2" (електростанція є ключовою для запуску в експлуатацію другої черги проекту "Арктік-СПГ 2" зі скраплення природного газу, у своїй конфігурації електростанція міститиме 24 турбіни Harbin Guanghan CGT30 із загальною потужністю вироблення електроенергії близько 650 МВт). "Арктік СПГ-2" є другим великотоннажним проектом підсанкційної компанії ПАТ "Новатек" (мажоритарний власник) з видобутку природного газу та виробництва скрапленого природного газу на Гиданському півострові, до якого у листопаді 2023 року застосовано санкції США, у лютому 2024 року - Сполученим Королівством.
Ocean 28 вирушив з китайського порту Zhangjiagang 24 вересня і прибув в порт Утрєнній 30 жовтня 2024 року. Під час доставки обладнання з КНР китайські судна пройшли понад 1500 морських миль по частково вкритих льодом морях, при цьому не маючи льодової класифікації. Водночас російське Головне управління Північного морського шляху видало судну Ocean 28 без льодового класу дозвіл на плавання в акваторії Північного морського шляху маршрутом "східна межа Північного морського шляху - порт Сабетта - західна межа Північного морського шляху", строк дії дозволу - з 01 жовтня до 15 листопада 2024 року. У дозволі зазначено, що судну потрібен супровід криголамів "у вільній від льоду воді та в умовах легкого льоду". За інформацією Адміністрації Північного морського шляху, весь жовтень на східній частині Північного морського шляху працював лише один атомний криголам.
Ocean 28 є лише одним із багатьох суден без льодового класу, яким восени 2024 року росією надано дозвіл плавати у віддалених водах Арктики. Проходження суден крижаними арктичними водами без наявності відповідного льового класу є свідченням того, що нарощування та підтримання росією потоку нафто- та газових продуктів має перевагу над міркуваннями безпеки в арктичному судноплавстві.
Здійснення доставки електростанції на підсанкційний проект "Арктік СПГ-2" до зими є свідченням про наміри підсанкційного ПАТ "Новатек" запустити на проекті СПГ-лінію потужністю 6,6 млн тонн на рік у 2025 році.
Ocean 28 вирушив з китайського порту Zhangjiagang 24 вересня і прибув в порт Утрєнній 30 жовтня 2024 року. Під час доставки обладнання з КНР китайські судна пройшли понад 1500 морських миль по частково вкритих льодом морях, при цьому не маючи льодової класифікації. Водночас російське Головне управління Північного морського шляху видало судну Ocean 28 без льодового класу дозвіл на плавання в акваторії Північного морського шляху маршрутом "східна межа Північного морського шляху - порт Сабетта - західна межа Північного морського шляху", строк дії дозволу - з 01 жовтня до 15 листопада 2024 року. У дозволі зазначено, що судну потрібен супровід криголамів "у вільній від льоду воді та в умовах легкого льоду". За інформацією Адміністрації Північного морського шляху, весь жовтень на східній частині Північного морського шляху працював лише один атомний криголам.
Ocean 28 є лише одним із багатьох суден без льодового класу, яким восени 2024 року росією надано дозвіл плавати у віддалених водах Арктики. Проходження суден крижаними арктичними водами без наявності відповідного льового класу є свідченням того, що нарощування та підтримання росією потоку нафто- та газових продуктів має перевагу над міркуваннями безпеки в арктичному судноплавстві.
Здійснення доставки електростанції на підсанкційний проект "Арктік СПГ-2" до зими є свідченням про наміри підсанкційного ПАТ "Новатек" запустити на проекті СПГ-лінію потужністю 6,6 млн тонн на рік у 2025 році.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Nantong (КНР), Ningbo (КНР), Penglai (КНР), Tangshan (Jingtang) (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Zhangjiangang (КНР), Utrenniy Port (рф), Shidao (КНР), Qingdao (КНР), Dalian (КНР), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
GUANGDONG YAQING SHIPPING CO (4317499 / КНР / 29.04.2022)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hongkong Yaqing Shipping Cо LTD (0025049 / Гонконг / 17.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hongkong Yaqing Shipping Cо LTD (0025049 / Гонконг / 18.09.2024)
Колишні назви судна
Ya Qing Hai Yang
Прапори (попередні)
Китайська Народна Республіка
Рік будівництва
2022
Забудовник (країна)
Yangzhou Ryuwa Shipbuilding (КНР)
Веб-ресурси