морські та повітряні
Судна
аеропорти та порти
задіяні в перевезенні зброї, викраденої української продукції та в обході санкцій
Загальна кількість:
1067
Морських суден
155
Капітанів
Оновлено: 18.08.2025
Морська логістика критично важлива для нарощування військових спроможностей агресора, пересування військ, отримання зброї та підсанкційних товарів, торгівлі краденим. Агресори перевозять зброю міжнародними протоками на цивільних торгових суднах. Експорт викопного палива в обхід санкцій - основне джерело доходів для росії та Ірану. Тіньовий танкерний флот та судна без льодового класу в Арктиці загрожують екологічною катастрофою. З продажу сільськогосподарської продукції з тимчасово окупованих українських територій росія фінансує війну та зберігає лояльність своїх союзників – Ірану, КНДР.
Спільно ми в змозі це припинити, щоб відновити мир та безпеку
Що потрібно зробити:
  • санкціонувати судна зі списку нижче, а також усі пов’язані компанії та особи (власники, оператори, менеджери, керівники, старші члени екіпажу)
  • заборонити заходи таких суден у порти, територіальні води, ВЕЗ та міжнародні протоки, продаж запчастин для них
 
  • вимагати при отриманні страхових та інших послуг банківські виписки для підтвердження виконання прайс-кепу
  • залучати до збору доказової бази фінансові та профільні установи, оприлюднювати результати розслідувань, застосовувати реальні покарання, в тому числі значні штрафи
Переглянути
Повітряні судна Порти Аеропорти
 
 
 
 
 
 
Всього: 35
CHARMINAR
Назва судна
CHARMINAR
IMO
9318022
Прапор (діючий)
Панама Панама
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, зокрема, з російських портів у Балтійському морі. Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства за задіяність в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки). Fractal Marine DMCC вважається одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти і відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів в умовах санкційних обмежень. Після застосування санкцій Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити санкції, запроваджені Сполученим Королівством, але програла в суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії. Так, танкери, які раніше перебували в управлінні Fractal Marine DMCC, були передані новим керуючим компаніям, зокрема, Algae Ship Charter FZCO (ОАЕ). Судна під управлінням Algae Ship Charter FZCO продовжують експортувати російську нафту/нафтопродукти з російських портів Приморськ та Усть-Луга в Балтійському морі. Управління безпекою танкера з травня 2023 року до лютого 2025 року здійснювала компанія Wanta Shipping LLC-FZ (ОАЕ), яка також управляла ще 19 суднами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Зокрема, 10 січня 2025 року 19-річний танкер ІМО 9308065, управління безпекою яким забезпечувала Wanta Shipping LLC-FZ, завантажений російською нафтою (99 тис тонн) в порту Усть-Луга, втратив управління у Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando у судна відмовили системи електроживлення та двигун, судно втратило здатність маневрувати і стало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту. Судно ІМО 9318022 є частиною величезної судноплавної імперії, контрольованої Мохаммедом Хоссейном Шамхані (Mohammad Hossein Shamkhani), сином Алі Шамхані (Ali Shamkhani), головного політичного радника Верховного лідера Ірану. Mohammad Hossein Shamkhani використовує корупцію через політичний вплив свого батька на найвищі рівні іранського режиму для будівництва та експлуатації величезного флоту танкерів та контейнеровозів. Ця мережа транспортує нафту та нафтопродукти з Ірану та росії, а також інші вантажі, покупцям по всьому світу, забезпечуючи десятки мільярдів доларів прибутку. Мережа Mohammad Hossein Shamkhani складається з величезного флоту суден, фірм із управління суднами та підставних компаній, що відмивають мільярди прибутку від світових продажів іранської та російської сирої нафти, нафтопродуктів, найчастіше покупцям у Китаї. Мережа вживає значних заходів для маскування своїх операцій та заплутування своїх зв'язків з родиною Shamkhani, Іраном та росією. Компанії Crios Shipping LLC, Fractal Marine DMCC, Wanta Shipping LLC-FZ, Algae Ship Charter FZCO, з якими афілійований танкер ІМО 9318022, належать до ряду компаній, що відіграли значну роль в управлінні та експлуатації флоту танкерів мережі Shamkhani. При цьому компанія Crios Shipping LLC задіяна у постачаннях ракет, компонентів безпілотників та товарів подвійного призначення з Ірану до росії в обмін на поставки російської нафти. 30 липня 2025 року США застосовано санкції до танкера ІМО 9318022.
Дивитися профіль
ANATOLIY NIKOLAEV
Назва судна
ANATOLIY NIKOLAEV
IMO
9868821
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Викрадення українського зерна
Судно задіяне у викраденні українського зерна з ТОТ України, здійснює заходи в порти ТОТ України, зокрема, у січні 2025 року здійснило захід у порт Феодосія (ТОТ Крим України). Судно з квітня 2022 року систематично вдається до ведення темної діяльності в районі Керченської протоки, портів в Азовському морі, портів Феодосія, Керч. Судно афілійовано з підсанкційною російською компанією АТ "ДТЛК" (іпн 7720261827) - державною транспортною лізинговою компанією, що підконтрольна міністерству транспорту рф, і спеціалізується на авіаційних, морських, залізничних, пасажирських перевезеннях, автомобільній, спеціальній техніці для російських компаній транспортної галузі, інвестиційній діяльності з розвитку транспортної інфраструктури рф. Відповідно до договору ДЛ 0633-008-К/2017 від 14.11.2017 судно ІМО 9868821 надано АТ "ДТЛК" у фінансовий лізинг строком до 30 листопада 2034 року російській компанії ТОВ "Навіс-1".
Дивитися профіль
OMSKIY-133
Назва судна
OMSKIY-133
IMO
8873336
Прапор (діючий)
російська федерація російська федерація
Тип судна
Універсальне суховантажне судно
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Викрадення українського зерна
Судно задіяне у схемах викрадення українського зерна з ТОТ України, систематично вдається до ведення темної дільності в районі Керченської протоки, в Балтійському, Чорному, Азовському морях в районі російських портів. Судно належить до флоту підсанкційного російського АТ "Волга-Флот" (іпн 5260902190). АТ "Волга-Флот" є однією з найбільших судноплавних компаній росії, що здійснює перевезення навалочних, генеральних, наливних і проектних вантажів територією Північно-Західного, Центрального, Волзького, Азово-Донського, Камського та Більського басейнів з виходом у прибережні води Балтійського, Чорного, Каспійського морів, північні порти росії та райони Крайньої Півночі.
Дивитися профіль
War & Sanctions 2025
To top