CHARMINAR

IMO 9318022
Оновлено: 08.04.2025
CHARMINAR
Назва судна
CHARMINAR
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
50922
IMO
9318022
MMSI
352002261
Позивний
3E2245
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, зокрема, з російських портів у Балтійському морі.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства за задіяність в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки). Fractal Marine DMCC вважається одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти і відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів в умовах санкційних обмежень.
Після застосування санкцій Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити санкції, запроваджені Сполученим Королівством, але програла в суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії. Так, танкери, які раніше перебували в управлінні Fractal Marine DMCC, були передані новим керуючим компаніям, зокрема, Algae Ship Charter FZCO (ОАЕ). Судна під управлінням Algae Ship Charter FZCO продовжують експортувати російську нафту/нафтопродукти з російських портів Приморськ та Усть-Луга в Балтійському морі.
Управління безпекою танкера з травня 2023 року здійснює компанія Wanta Shipping LLC-FZ (ОАЕ), яка також управляла ще 19 суднами, афілійованими з Fractal Marine DMCC. Зокрема, 10 січня 2025 року 19-річний танкер ІМО 9308065, управління безпекою яким забезпечувала Wanta Shipping LLC-FZ, завантажений російською нафтою (99 тис тонн) в порту Усть-Луга, втратив управління у Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando у судна відмовили системи електроживлення та двигун, судно втратило здатність маневрувати і стало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Antwerpen (Бельгія), Vysotsk (рф), Itacoatiara (Бразилія), Itaqui (Бразилія), Lagos (Нігерія), Las Palmas (Іспанія), Ust-Luga (рф), Primorsk (рф), Tema (Гана), Fortaleza (Бразилія), St Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Charminar Lines Inc (6371808 / Об'єднані Арабські Емірати / 04.01.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Algae Ship Charter FZCO (6508402 / Об'єднані Арабські Емірати / 01.06.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Wanta Shipping LLC-FZ (6367332 / Об'єднані Арабські Емірати / 11.05.2023)
Колишні назви судна
East Point / Northern Light
Прапори (попередні)
Італія Італія / Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Stx Shipbuilding Co. Ltd. (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top