CAPIBARA
IMO 9267027
Оновлено: 05.06.2025

Назва судна
CAPIBARA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
38877
IMO
9267027
MMSI
525107008
Позивний
YBZJ2
Прапор (діючий)
Страхування P&I
The London P&I Club
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (через STS-передачі з російською афілійованістю, із суднами тіньового флоту рф, з вимкненням AIS та веденням темної діяльності поблизу російських портів у Чорному морі).
У червні 2023 року танкер був задіяний в експорті партії дизелю (майже 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія GMS Trading Middle East DMCC (ОАЕ), заснована 16 лютого 2022 року.
У жовтні 2023 року танкер ІМО 9267027, вийшовши з російського порту Талагі, де розміщені нафтоналивні потужності підсанкційного ПАТ "НК "Роснєфть", в районі поблизу Мальти здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9312872, до якого у січні 2025 року застосовано санкції США. Танкер ІМО 9312872 вважається частиною тіньового флоту, задіяний у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, зокрема тихоокеанського регіону переважно до КНР, здійснював захід у російський порт, де ціна нафту постійно торгувалася вище верхньої межі price cap.
27 грудня 2024 року поблизу російського порту Туапсе танкер ІМО 9267027 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9385831, який вийшов в район перевантаження з російського порту Туапсе 27 грудня 2024 року. Танкер ІМО 9385831 вважається частиною тіньового флоту, який з липня 2024 року залучений до експорту російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик. Власником, комерційним менеджером танкера ІМО 9385831 з липня 2024 року є компанія Key Marvel Ltd, зареєстрована на Сейшельських Островах за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово використовується для реєстрації компаній - власників суден тіньового флоту. Технічним менеджером танкера з липня 2024 року є компанія Navigenix Shipmanagement LLC (Азербайджан). Відразу після зміни у липні 2024 року менеджменту танкер задіяний в перевезеннях російської нафти/нафтопродуктів. Компанія Navigenix Shipmanagement LLC афілійована з підсанкційними танкерами тіньового флоту рф, зокрема, з танкером ІМО 9209972, до якого у 2025 року застосовано санкції Сполученим Королівством, ЄС, Швейцарією, зокрема, за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33). У період з липня 2024 року по березень 2025 року Navigenix Shipmanagement LLC була ISM-менеджером танкера ІМО 9209972.
З 2024 року ряд компаній Азербайджану (Dream Island Shipping LLC, Ocean Voyage LLC, Tidal Tech Mariners LLC, Seafaring Savants LLC, VVave Minder Shipmanagement, Triton Technical Services LLC, Navigenix Shipmanagement LLC, Nautilus Fleet Management LLC, Harbor Harmony Shipmanagement, інші) здійснюють управління танкерами тіньового флоту рф, у тому числі тими, які з 2023 року управлялися рядом молдовських компаній (Adel Ship Management SRL, BPC Shipmanagement SRL, MRK Shipmanagement SRL, KSN Shipmanagement SRL, OST Shipmanagement SRL, Surt Ship Management SRL, SAL Shipmanagement SRL, FLC Shipmanagement SRL), причетних до створення частини тіньового флоту для транспортування російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
У 2025 році танкер ІМО 9267027 здійснює заходи в російські порти, зокрема, термінал Шесхаріс (Новоросійськ), який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801).
У червні 2023 року танкер був задіяний в експорті партії дизелю (майже 30 тис. т) з російського порту Туапсе, де розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом. Відправником вантажу була підсанкційна російська ПАТ "НК "Роснєфть", отримувачем - компанія GMS Trading Middle East DMCC (ОАЕ), заснована 16 лютого 2022 року.
У жовтні 2023 року танкер ІМО 9267027, вийшовши з російського порту Талагі, де розміщені нафтоналивні потужності підсанкційного ПАТ "НК "Роснєфть", в районі поблизу Мальти здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9312872, до якого у січні 2025 року застосовано санкції США. Танкер ІМО 9312872 вважається частиною тіньового флоту, задіяний у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, зокрема тихоокеанського регіону переважно до КНР, здійснював захід у російський порт, де ціна нафту постійно торгувалася вище верхньої межі price cap.
27 грудня 2024 року поблизу російського порту Туапсе танкер ІМО 9267027 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9385831, який вийшов в район перевантаження з російського порту Туапсе 27 грудня 2024 року. Танкер ІМО 9385831 вважається частиною тіньового флоту, який з липня 2024 року залучений до експорту російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик. Власником, комерційним менеджером танкера ІМО 9385831 з липня 2024 року є компанія Key Marvel Ltd, зареєстрована на Сейшельських Островах за адресою (Suite 10, 3rd Floor, La Ciotat, Mont Fleuri, Mahe Island Seychelles), що масово використовується для реєстрації компаній - власників суден тіньового флоту. Технічним менеджером танкера з липня 2024 року є компанія Navigenix Shipmanagement LLC (Азербайджан). Відразу після зміни у липні 2024 року менеджменту танкер задіяний в перевезеннях російської нафти/нафтопродуктів. Компанія Navigenix Shipmanagement LLC афілійована з підсанкційними танкерами тіньового флоту рф, зокрема, з танкером ІМО 9209972, до якого у 2025 року застосовано санкції Сполученим Королівством, ЄС, Швейцарією, зокрема, за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33). У період з липня 2024 року по березень 2025 року Navigenix Shipmanagement LLC була ISM-менеджером танкера ІМО 9209972.
З 2024 року ряд компаній Азербайджану (Dream Island Shipping LLC, Ocean Voyage LLC, Tidal Tech Mariners LLC, Seafaring Savants LLC, VVave Minder Shipmanagement, Triton Technical Services LLC, Navigenix Shipmanagement LLC, Nautilus Fleet Management LLC, Harbor Harmony Shipmanagement, інші) здійснюють управління танкерами тіньового флоту рф, у тому числі тими, які з 2023 року управлялися рядом молдовських компаній (Adel Ship Management SRL, BPC Shipmanagement SRL, MRK Shipmanagement SRL, KSN Shipmanagement SRL, OST Shipmanagement SRL, Surt Ship Management SRL, SAL Shipmanagement SRL, FLC Shipmanagement SRL), причетних до створення частини тіньового флоту для транспортування російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
У 2025 році танкер ІМО 9267027 здійснює заходи в російські порти, зокрема, термінал Шесхаріс (Новоросійськ), який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Freetown (Сьєрра-Леоне), Yilport/Gebze (Туреччина), Petrol Ofisi Terminal Iskenderun (Туреччина), Izmit (Туреччина), Marsaxlokk (Мальта), Mersin (Туреччина), Monrovia (Ліберія), Novorossiysk (рф), Ras Lanuf (Лівія), Sidi Kerir (Єгипет), Toros Gubre (Туреччина), Trieste (Італія), Tuapse (рф), Beirut (Ліван), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Altinova- Shipyard (Туреччина), Sheskharis (рф), Marmara (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Agioi Theodoroi Port (Греція), Zahrani Terminal (Ліван), Jieh (Ліван), St. Petersburg (рф), Elefsina (Eleusis) (Греція), Arkhangelskneftproduct (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Citrine Maritime Pt п/о Gemilang Bina Lintas Tirta Pt (5299667 / Індонезія / 19.10.2017)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Gemilang Bina Lintas Tirta Pt (5473165 / Індонезія / 19.10.2017)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Gemilang Bina Lintas Tirta Pt (5473165 / Індонезія / 19.12.2017)
Колишні назви судна
Meriom Breeze / King Emerald / Maritime Amanda / Bull Kangean
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2004
Забудовник (країна)
Guangzhou International Shipyard (КНР)
Веб-ресурси