DORIN
IMO 9290828
Оновлено: 13.06.2025

Назва судна
DORIN
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
37252
IMO
9290828
MMSI
668116230
Позивний
S9U1
Прапор (діючий)
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі, у тому числі через STS-передачі з танкерами тіньового флоту рф. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
У травні 2023 року, вийшовши з російського порту Туапсе, танкер ІМО 9290828 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9289776, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management, яка у 2022-2023 роках входила у топ-гравців тіньового танкерного флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. При цьому танкер ІМО 9290828 у кінці квітня 2023 року вивіз з порту Туапсе російські нафтопродукти (понад 30 тис. т), відправником вантажу була підсанкційна російська компанія ПАТ "НК "Роснєфть", одержувачем - Blackford Corporation Limited.
У вересні 2024 року, вийшовши з російського порту Талагі, у грудні 2024 року в районі порту Augusta (Італія) та в районі поблизу Греції танкер ІМО 9290828 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9289776. Потім танкер ІМО 9290828 у цьому ж районі здійснив декілька STS-передач: 02 січня 2025 року з танкером ІМО 9253234, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management, 08 січня 2025 року з танкером ІМО 9247443. У лютому 2025 року, вийшовши з російського порту Новоросійськ, танкер ІМО 9290828 в районі поблизу Кіпру здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. У квітні 2025 року, вийшовши з порту Туапсе, танкер ІМО 9290828 в районі поблизу Кіпру здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management.
У лютому 2025 року в районі поблизу Кіпру танкер ІМО 9290828 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9422988, до якого у березні 2025 року США застосовано санкції.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
У травні 2023 року, вийшовши з російського порту Туапсе, танкер ІМО 9290828 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9289776, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management, яка у 2022-2023 роках входила у топ-гравців тіньового танкерного флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. При цьому танкер ІМО 9290828 у кінці квітня 2023 року вивіз з порту Туапсе російські нафтопродукти (понад 30 тис. т), відправником вантажу була підсанкційна російська компанія ПАТ "НК "Роснєфть", одержувачем - Blackford Corporation Limited.
У вересні 2024 року, вийшовши з російського порту Талагі, у грудні 2024 року в районі порту Augusta (Італія) та в районі поблизу Греції танкер ІМО 9290828 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9289776. Потім танкер ІМО 9290828 у цьому ж районі здійснив декілька STS-передач: 02 січня 2025 року з танкером ІМО 9253234, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management, 08 січня 2025 року з танкером ІМО 9247443. У лютому 2025 року, вийшовши з російського порту Новоросійськ, танкер ІМО 9290828 в районі поблизу Кіпру здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. У квітні 2025 року, вийшовши з порту Туапсе, танкер ІМО 9290828 в районі поблизу Кіпру здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443. Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management.
У лютому 2025 року в районі поблизу Кіпру танкер ІМО 9290828 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9422988, до якого у березні 2025 року США застосовано санкції.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aratu (Бразилія), Gelendzhgic (рф), Petrol Ofisi Terminal Iskenderun (Туреччина), Itaqui (Бразилія), Manaus (Бразилія), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), Porto De Suape (Бразилія), Tuapse (рф), Vila Do Conde (Бразилія), Port Said (Єгипет), TamanNefteGaz CJSC (рф), Primorsk (рф), Tripoli (Ліван), Benghazi (Лівія), Cristobal (Панама), Zahrani Terminal (Ліван), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Thanda Aye Shipping Ltd (0092260 / Китайська Народна Республіка / 08.01.2025)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Thanda Aye Shipping Ltd (0092260 / Китайська Народна Республіка / 08.01.2025)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Yi Meng Shan Shipmanagement Co (6514701 / Китайська Народна Республіка / 05.08.2024)
Колишні назви судна
Scarlet Star / Byron / Voula / E Mei Shan
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси