OASIS II

IMO 9167150
Оновлено: 05.06.2025
OASIS II
Назва судна
OASIS II
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
34985
IMO
9167150
MMSI
371744000
Позивний
3EIZ8
Прапор (діючий)
Панама Панама
Страхування P&I
The West of England Shipowners
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів, зокрема, у 2023 та 2025 роках.
У червні 2023 року танкер був задіяний в експорті партії газойлю з російського порту Туапсе, відправником була компанія Amur Trading FZCO, отримувачем - Tejarinafт FZCO. В Туапсе розміщено виробничий комплекс, що належать підсанкційному ПАТ "НК "Роснєфть" - Туапсинський НПЗ з морським терміналом.
У 2025 році судно знову доєдналося до експорту російської нафти/нафтопродуктів, зокрема з терміналу Шесхаріс, який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801). Зокрема, з 30 січня 2025 року танкер ІМО 9167150 розпочав ведення темної діяльності у ВЕЗ України, з'явився через 16 днів у ВЕЗ Туреччини, вказавши маршрут порт Кавказ (рф) - порт Каламата (Греція). 17 лютого 2025 року маршрут було змінено з порту Каламата на порт Пілос. 18 лютого 2025 року судно почало дрейфувати у водах Греції поблизу Пілос. 20 лютого 2025 року танкер здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9402732 VLCC-класу, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management - одним із провідних операторів так званого "тіньового" флоту, задіяного в 2022-2023 роках у перевезенні російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Aspropirgos (Aspropyrgos) (Греція), Dakar (Сенегал), Novorossiysk (рф), Thessaloniki (Греція), Tuapse (рф), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Marmara (Туреччина), Gibraltar (Гібралтар), Jieh (Ліван), Zouk Terminal (Ліван), Elefsina (Eleusis) (Греція)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Eagle Sky Navigation Ent (6383791 / Панама / 07.02.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Adriatic Tankers Shipping Co (1048711 / Греція / 12.02.2021)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Adriatic Tankers Shipping Co (1048711 / Греція / 10.05.2021)
Колишні назви судна
Robert Maersk / Maersk Rapier / Dolicha Bay / Ukede / Tuna
Прапори (попередні)
Великобританія Великобританія / Ліберія Ліберія / Палау Палау
Рік будівництва
2000
Забудовник (країна)
Guangzhou International Shipyard (КНР)
War & Sanctions 2025
To top