HIMALAYA
IMO 9314882
Оновлено: 29.05.2025

Назва судна
HIMALAYA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
39378
IMO
9314882
MMSI
352004877
Позивний
3E7105
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Чорному, Балтійському морях, у тому числі через здійснення STS-передач з російською афілійованістю.
26 грудня 2024 року у водах росії у Чорному морі, після виходу 26 грудня 2024 року з російського порту Туапсе, танкер здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9340128.
15 січня 2025 року, після виходу 09 січня 2025 року танкера ІМО 9314882 з російського порту Туапсе, в районі поблизу Греції відбулася STS-передача з танкером ІМО 9247443, який з липня 2024 року в районі поблизу Греції, Кіпру діє як перевантажувальний STS-хаб російської нафти/нафтопродуктів, що транспортується танкерами переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів на перевалку поблизу європейських країн.
09 лютого 2025 року поблизу Кіпру відбулася STS-передача з танкером ІМО 9424651, який прийшов у район Кіпру з російського порту Туапсе. 21 січня 2025 року поблизу Греції, 11 лютого 2025 року поблизу Кіпру відбулися STS-передачі з танкером ІМО 9422988, до якого у березні 2025 року застосовано санкції США.
Танкер афілійований з індійською компанією Orion Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management та пов'язані з нею компанії, переписані на інші компанії, продовжують заходити в російські порти, брати участь в STS-передачах з російською афілійованістю.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
26 грудня 2024 року у водах росії у Чорному морі, після виходу 26 грудня 2024 року з російського порту Туапсе, танкер здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9340128.
15 січня 2025 року, після виходу 09 січня 2025 року танкера ІМО 9314882 з російського порту Туапсе, в районі поблизу Греції відбулася STS-передача з танкером ІМО 9247443, який з липня 2024 року в районі поблизу Греції, Кіпру діє як перевантажувальний STS-хаб російської нафти/нафтопродуктів, що транспортується танкерами переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів на перевалку поблизу європейських країн.
09 лютого 2025 року поблизу Кіпру відбулася STS-передача з танкером ІМО 9424651, який прийшов у район Кіпру з російського порту Туапсе. 21 січня 2025 року поблизу Греції, 11 лютого 2025 року поблизу Кіпру відбулися STS-передачі з танкером ІМО 9422988, до якого у березні 2025 року застосовано санкції США.
Танкер афілійований з індійською компанією Orion Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Танкери, якими оперувала/управляла індійська Gatik Ship Management та пов'язані з нею компанії, переписані на інші компанії, продовжують заходити в російські порти, брати участь в STS-передачах з російською афілійованістю.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alexandria (Єгипет), Al-Khair (Судан), Derince Burnu (Туреччина), Yilport/Gebze (Туреччина), Itaqui (Бразилія), Las Palmas (Іспанія), Paranagua (Бразилія), Port Of Le Havre (Франція), Rio De Janeiro (Бразилія), Samsun (Туреччина), Santos (Бразилія), Trabzon (Туреччина), Tuapse (рф), Primorsk (рф), El-Dekheila (Єгипет), Tripoli (Ліван), Port Sudan (Судан), Zahrani Terminal (Ліван), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Elmenteita Shipping Inc (6451994 / Сейшельські Острови / 26.01.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Elmenteita Shipping Inc (6451994 / Сейшельські Острови / 26.01.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Vembanad Shipping Pvt Ltd (0170804 / Індія / 18.04.2025)
Колишні назви судна
Antares / Amphitrite / Mystras
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2006
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси