GURUDEV
IMO 9253234
Оновлено: 28.05.2025

Назва судна
GURUDEV
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
39575
IMO
9253234
MMSI
352004929
Позивний
3E7149
Прапор (діючий)
Страхування P&I
North of England P&I Association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в ланцюгу постачання російської нафти/нафтопродуктів переважно з російських портів у Чорному морі до третіх країн, у тому числі через STS-передачі з російською афілійованістю. Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. У свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Судно вдається до ведення темної діяльності поблизу російського порту Туапсе, Лівану, Судану і Південного Судану, Саудівської Аравії.
28 січня 2025 року в районі поблизу Греції танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9314894, який прибув на перевантаження в район поблизу Греції з російського порту Новоросійськ, зокрема терміналу Шескаріс, який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801). При цьому танкер ІМО 9314894 афілійований з індійськими компаніями Orion Ship Management, Geras Ship Management, які у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, були залучені до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
09 січня 2025 року в районі поблизу Греції танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443, після чого танкер ІМО 9253234 здійснив захід в порт Said (Єгипет). 05 лютого 2025 року в районі поблизу Греції танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443, після чого 13 лютого 2025 року танкер ІМО 9253234 здійснив захід у порт Benghazi (Лівія). 21 лютого 2025 року, вийшовши з порту Benghazi (Лівія), поблизу Кіпру танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з тим самим танкером ІМО 9247443, після чого танкер ІМО 9253234 здійснив захід в порт Александрія (Єгипет). Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management.
07 березня 2025 року в районі поблизу Кіпру танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9422988, до якого 20 березня 2025 року США застосовано санкції як до частини тіньового флоту, задіяного у транспортуванні іранської нафти до китайських (невеликих) нафтопереробних заводів.
08 березня 2025 року поблизу Кіпру танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9299862, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management, який прибув в район поблизу Кіпру з російського Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів.
Участь в інших STS-передачах з російською афілійованістю.
Танкер ІМО 9253234 афілійований з індійською компанією Plutos Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Orion Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Судно вдається до ведення темної діяльності поблизу російського порту Туапсе, Лівану, Судану і Південного Судану, Саудівської Аравії.
28 січня 2025 року в районі поблизу Греції танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9314894, який прибув на перевантаження в район поблизу Греції з російського порту Новоросійськ, зокрема терміналу Шескаріс, який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801). При цьому танкер ІМО 9314894 афілійований з індійськими компаніями Orion Ship Management, Geras Ship Management, які у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Plutos Ship Management, Gaurik Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, були залучені до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management - одним із провідних операторів тіньового флоту, задіяного в транспортуванні російської сирої нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
09 січня 2025 року в районі поблизу Греції танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443, після чого танкер ІМО 9253234 здійснив захід в порт Said (Єгипет). 05 лютого 2025 року в районі поблизу Греції танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9247443, після чого 13 лютого 2025 року танкер ІМО 9253234 здійснив захід у порт Benghazi (Лівія). 21 лютого 2025 року, вийшовши з порту Benghazi (Лівія), поблизу Кіпру танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з тим самим танкером ІМО 9247443, після чого танкер ІМО 9253234 здійснив захід в порт Александрія (Єгипет). Танкер ІМО 9247443 без належного страхування Міжнародного клубу P&I з липня 2024 року діє в районі Греції, Кіпру як плавучий перевантажувальний STS-хаб російського мокрого вантажу, що доставляється в район Греції, Кіпру для перевалки переважно з російських портів Туапсе, Новоросійськ, а також з Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів, Приморськ, Усть-Луга. Такі поставки з російських портів для подальшої перевалки через танкер ІМО 9247443 в європейських водах здійснюються низкою танкерів, зокрема, афілійованих з індійською компанією Gatik Ship Management.
07 березня 2025 року в районі поблизу Кіпру танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9422988, до якого 20 березня 2025 року США застосовано санкції як до частини тіньового флоту, задіяного у транспортуванні іранської нафти до китайських (невеликих) нафтопереробних заводів.
08 березня 2025 року поблизу Кіпру танкер ІМО 9253234 здійснив STS-передачу з танкером ІМО 9299862, афілійованим з індійською компанією Gatik Ship Management, який прибув в район поблизу Кіпру з російського Таманського перевантажувального комплексу нафти/нафтопродуктів.
Участь в інших STS-передачах з російською афілійованістю.
Танкер ІМО 9253234 афілійований з індійською компанією Plutos Ship Management, яка у 2023 році разом з компаніями Caishan Ship Management, Orion Ship Management, Gaurik Ship Management, Geras Ship Management, Girik Ship Management, Galena Ship Management, Nautilus Shipping, Ark Seakonnect Shipmanagment, Zidan Ship Management, була залучена до схеми "жонглювання" суднами, що управлялися Gatik Ship Management з метою уникнення санкцій.
09 травня 2025 року Сполученим Королівством до танкера застосовано санкції у рамках введення обмежень до тіньового флоту рф, у тому числі за участь у діяльності, метою або наслідком якої є дестабілізація України, підрив/загроза територіальній цілісності, суверенітету чи незалежності України або отримання вигоди від уряду росії чи його підтримка, участь у перевезенні нафти/нафтопродуктів російського походження, зокрема, з росії до третьої країни.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Alexandria (Єгипет), Al-Khair (Судан), Constanta (Румунія), Yilport/Gebze (Туреччина), Izmit (Туреччина), La Goulette (Туніс), Las Palmas (Іспанія), Novorossiysk (рф), Port Of Le Havre (Франція), Rio De Janeiro (Бразилія), Samsun (Туреччина), Santos (Бразилія), La Skhira (Туніс), Trabzon (Туреччина), Tuapse (рф), Port Said (Єгипет), TamanNefteGaz CJSC (рф), Delta Dortyol Terminal (Туреччина), Primorsk (рф), Altinova- Shipyard (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Tripoli (Ліван), Zawia Terminal (Лівія), Benghazi (Лівія), Port Sudan (Судан), Zahrani Terminal (Ліван), St. Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Hajrah Maritime Inc (6513836 / Сейшельські Острови / 03.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Hajrah Maritime Inc (6513836 / Сейшельські Острови / 03.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hubal Marine Ship Management (6474016 / Індія / 27.12.2023)
Колишні назви судна
Pink Star / Kaltene / Berenike / Glyfada
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2003
Забудовник (країна)
Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd (Південна Корея)
Веб-ресурси