NEVAH
IMO 9368235
Оновлено: 18.06.2025

Назва судна
NEVAH
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
108936
IMO
9368235
MMSI
620800043
Позивний
D6A4043
Прапор (діючий)
Страхування P&I
Санкції
Великобританія
, ЄС
, Швейцарія
, Канада
, Австралія
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
З листопада 2024 року танкер задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російського порту у Балтійському морі із вимкненням AIS.
У вересні 2024 року власником та комерціним менеджером танкера стала компанія Lai Jing Shipping LTD (Гонконг), ISM-менеджером китайська компанія Hua Xia Shipmanagement Co LTD.
У жовтні 2024 року танкер сертифіковано China Classification Society (IACS).
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
У вересні 2024 року власником та комерціним менеджером танкера стала компанія Lai Jing Shipping LTD (Гонконг), ISM-менеджером китайська компанія Hua Xia Shipmanagement Co LTD.
У жовтні 2024 року танкер сертифіковано China Classification Society (IACS).
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
У червні 2025 року Канадою застосовано санкції до судна.
У червні 2025 року Австралією застосовано санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Belida Marine Terminal (Індонезія), Beshayer Oil Terminal (Судан), Hong Kong (Гонконг), Iwakuni Ko (Японія), Jurong Island (Сінгапур), Kawasaki Ko (Японія), Kikuma Ko (Японія), Ko Si Chang Terminal (Таїланд), Laem Chabang (Таїланд), Map Ta Phut (Таїланд), Mizushima Ko (Японія), Ningbo (КНР), Nishihara (Японія), Pulau Bukom (Сінгапур), Pulau Sebarok (Сінгапур), Ras Tanura (Саудівська Аравія), Seria Oil Loading Terminal (Бруней), Tanjung Pelepas (Малайзія), Ulsan (Республіка Корея), Yangpu (КНР), Yokohama (Японія), Ust-Luga (рф), Fujairah (ОАЕ), Vadinar (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Pasir Gudang, Johor (Малайзія), Pengerang (Малайзія), Nganhurra Term. (Австралія), Gwangyang (Республіка Корея)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Lai Jing Shipping Ltd (0094045 / Гонконг / 13.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Lai Jing Shipping Ltd (0094045 / Гонконг / 13.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Hua Xia Shipmanagement Co Ltd (0011791 / Китайська Народна Республіка / 13.09.2024)
Колишні назви судна
Ocean Taipan / Osgood / Fu Hai Wan
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Веб-ресурси