TEMIRO
IMO 9209972
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
TEMIRO
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
47044
IMO
9209972
MMSI
613579000
Позивний
TJMC774
Прапор (діючий)
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському, Чорному морях, зокрема, із вимкненням AIS.
ISM-менеджмент танкера у липні 2024 року перейшов до компанії Navigenix Shipmanagement LLC (Азербайджан) від молдовської компанії MRK Shipmanagement SRL. Молдовська компанія MRK Shipmanagement SRL разом з рядом інших молдовських компаній причетні до створення частини тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів. Тіньові танкери, що управлялися молдовськими компаніями (Adel Ship Management SRL, BPC Shipmanagement SRL, MRK Shipmanagement SRL, KSN Shipmanagement SRL, OST Shipmanagement SRL, Surt Ship Management SRL, SAL Shipmanagement SRL, FLC Shipmanagement SRL), передаються в управління азербайджанським компаніям, зокрема Dream Island Shipping LLC, Ocean Voyage LLC, Tidal Tech Mariners LLC, Seafaring Savants LLC, VVave Minder Shipmanagement, Triton Technical Services LLC, Navigenix Shipmanagement LLC, Nautilus Fleet Management LLC, Harbor Harmony Shipmanagement, іншим.
Танкер також афілійований з підсанкційною компанією Harry Victor Ship Management and Operation LLC, до якої США застосовано санкції за надання матеріальної допомоги, спонсорство або надання фінансової, матеріальної чи технологічної підтримки Triliance Petrochemical Co. Limited, що бере участь у продажу іранської нафтохімічної продукції. Harry Victor Ship Management and Operation LLC управляла танкером у 2020-2023 роках.
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
ISM-менеджмент танкера у липні 2024 року перейшов до компанії Navigenix Shipmanagement LLC (Азербайджан) від молдовської компанії MRK Shipmanagement SRL. Молдовська компанія MRK Shipmanagement SRL разом з рядом інших молдовських компаній причетні до створення частини тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів. Тіньові танкери, що управлялися молдовськими компаніями (Adel Ship Management SRL, BPC Shipmanagement SRL, MRK Shipmanagement SRL, KSN Shipmanagement SRL, OST Shipmanagement SRL, Surt Ship Management SRL, SAL Shipmanagement SRL, FLC Shipmanagement SRL), передаються в управління азербайджанським компаніям, зокрема Dream Island Shipping LLC, Ocean Voyage LLC, Tidal Tech Mariners LLC, Seafaring Savants LLC, VVave Minder Shipmanagement, Triton Technical Services LLC, Navigenix Shipmanagement LLC, Nautilus Fleet Management LLC, Harbor Harmony Shipmanagement, іншим.
Танкер також афілійований з підсанкційною компанією Harry Victor Ship Management and Operation LLC, до якої США застосовано санкції за надання матеріальної допомоги, спонсорство або надання фінансової, матеріальної чи технологічної підтримки Triliance Petrochemical Co. Limited, що бере участь у продажу іранської нафтохімічної продукції. Harry Victor Ship Management and Operation LLC управляла танкером у 2020-2023 роках.
У рамках введення обмежень до тіньового флоту рф 24 лютого 2025 року Сполученим Королівством застосовано санкції до танкера.
24 лютого, 04 березня 2025 року ЄС та Швейцарією відповідно застосовано санкції до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, застосовуючи нерегулярну практику судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192 (33) (санкції ЄС набирають чинності 25 лютого 2025 року).
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Dakar (Сенегал), Mersin (Туреччина), Novorossiysk (рф), Tanger (Марокко), Tuapse (рф), Marport West (Soyak) Terminal (Туреччина), Ust-Luga (рф), Taman (рф), El-Dekheila (Єгипет), M'Bao Oil Terminal (Сенегал), Icdas (Туреччина), Misurata (Лівія), Zahrani Terminal (Ліван), St Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Dream Wave Corp (6386867 / Сейшельські Острови / 01.03.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Dream Wave Corp (6386867 / Сейшельські Острови / 01.03.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Navigenix Shipmanagement LLC (6463983 / Азербайджан / 14.07.2024)
Колишні назви судна
Golkoy / Prem Mala / Marine Gracious
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2000
Забудовник (країна)
Onomichi Dockyard (Японія)
Веб-ресурси