BELLARIS

IMO 9332614
Оновлено: 16.07.2025
BELLARIS
Назва судна
BELLARIS
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
IMO
9332614
Прапор (діючий)
Панама Панама
MMSI
352001849
Позивний
3E2763
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Довжина (м)
Валовий тоннаж
Дедвейт
74996
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association
Санкції
Санкції скасовані
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів.
Танкер пов'язаний з підсанкційною компанією Fractal Marine Shipping (ОАЕ), яка вважається одним з провідних операторів тіньового флоту, а на початку 2023 року входила до трійки найбільших перевізників російської нафти разом з Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), Gatik Ship Management (Індія), і відігравала значну роль в експорті російської нафти до країн світу в період дії санкційних обмежень. 22 лютого 2024 року Сполучене Королівство запровадило санкції до Fractal Marine DMCC у зв'язку з участю компанії в обслуговуванні російського енергетичного сектору. Fractal Marine DMCC керувала флотом з 28 танкерів як посередник між судновласниками та фрахтувальниками.
Технічний менеджмент танкера у період з березня 2023 року до березня 2025 року здійснювався компанією Wanta Shipping LLC-FZ.
Wanta Shipping LLC-FZ також здійснювала технічний менеджмент судна IMO 9308065, пов’язаного з інцидентом у Балтійському морі через технічні несправності. Судно ІМО 9308065 10 січня 2025 року, завантажене російською нафтою (99 тис. тонн) в порту Усть-Луга, втратило управління в Балтійському морі. За даними німецького Havariekommando, у судна відмовила система електропостачання та двигун, воно втратило здатність маневрувати і почало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras Bay (Іспанія), Anyer Lor (Індонезія), Daesan Hang (Республіка Корея), Delta Terminal (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Marsaxlokk (Мальта), Mersin (Туреччина), Mohammedia (Марокко), Mundra (Індія), Ningbo (КНР), Pulau Bukom (Сінгапур), Pulau Sambu (Індонезія), Sekupang (Індонезія), Tanger Med (Марокко), Tanjung Balai Karimun (Індонезія), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Suez (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Pasir Gudang, Johor (Малайзія), Hazira (Індія), PT, Indonesia (Індонезія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Nardie International SA (6505871 / Маршаллові Острови / 06.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Nardie International SA (6505871 / Маршаллові Острови / 06.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Невідомо (04.03.2025)
Колишні назви судна
Marika / Sunny Leopard / Arctic Char / Srini
Прапори (попередні)
Норвегія Норвегія / Маршаллові Острови Маршаллові Острови
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Split Shipyard
War & Sanctions 2025
To top