BELLARIS
IMO 9332614
Оновлено: 22.03.2025

Назва судна
BELLARIS
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
74996
IMO
9332614
MMSI
352001849
Позивний
3E2763
Прапор (діючий)
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів з російських портів.
Танкер пов'язаний з підсанкційною компанією Fractal Marine Shipping (ОАЕ), яка вважається одним з провідних операторів тіньового флоту, а на початку 2023 року входила до трійки найбільших перевізників російської нафти разом з Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), Gatik Ship Management (Індія), і відігравала значну роль в експорті російської нафти до країн світу в період дії санкційних обмежень. 22 лютого 2024 року Сполучене Королівство запровадило санкції до Fractal Marine DMCC у зв'язку з участю компанії в обслуговуванні російського енергетичного сектору. Fractal Marine DMCC керувала флотом з 28 танкерів як посередник між судновласниками та фрахтувальниками.
Танкер знаходиться під тим же ISM-менеджером WANTA SHIPPING LLC-FZ, що і судно EVENTIN (IMO 9308065), яке завантажилося російською нафтою (99 тис. тонн) в порту Усть-Луга, втратило управління в Балтійському морі 10 січня 2025 року. За даними німецького Havariekommando, у судна відмовила система електропостачання та двигун, воно втратило здатність маневрувати і почало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
Танкер пов'язаний з підсанкційною компанією Fractal Marine Shipping (ОАЕ), яка вважається одним з провідних операторів тіньового флоту, а на початку 2023 року входила до трійки найбільших перевізників російської нафти разом з Radiating World Shipping Services LLC (ОАЕ), Gatik Ship Management (Індія), і відігравала значну роль в експорті російської нафти до країн світу в період дії санкційних обмежень. 22 лютого 2024 року Сполучене Королівство запровадило санкції до Fractal Marine DMCC у зв'язку з участю компанії в обслуговуванні російського енергетичного сектору. Fractal Marine DMCC керувала флотом з 28 танкерів як посередник між судновласниками та фрахтувальниками.
Танкер знаходиться під тим же ISM-менеджером WANTA SHIPPING LLC-FZ, що і судно EVENTIN (IMO 9308065), яке завантажилося російською нафтою (99 тис. тонн) в порту Усть-Луга, втратило управління в Балтійському морі 10 січня 2025 року. За даними німецького Havariekommando, у судна відмовила система електропостачання та двигун, воно втратило здатність маневрувати і почало дрейфувати на малій швидкості у відкритому морі поблизу острова Рюген. Зазначений інцидент вчергове свідчить про зростаючу загрозу розливів нафти застарілими суднами тіньового флоту.
Випадки вимкнення AIS
Ні
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Algeciras (Іспанія), Anyer Lor (Індонезія), Daesan Hang (Республіка Корея), Delta Terminal (Туреччина), Jurong Island (Сінгапур), Marsaxlokk (Мальта), Mersin (Туреччина), Mohammedia (Марокко), Ningbo (КНР), Pulau Bukom (Сінгапур), Pulau Sambu (Індонезія), Sekupang (Індонезія), Tanger (Марокко), Tanjung Balai Karimun (Індонезія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Pasir Gudang, Johor (Малайзія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Nardie International SA (6505871 / Маршаллові Острови / 06.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Nardie International SA (6505871 / Маршаллові Острови / 06.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Wanta Shipping LLC-FZ (6367332 / ОАЕ / 10.03.2023)
Колишні назви судна
Marika / Sunny Leopard / Arctic Char / Srini
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Split Shipyard (Хорватія)
Веб-ресурси