ENIGMA

IMO 9333412
Оновлено: 22.03.2025
ENIGMA
Назва судна
ENIGMA
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення нафтопродуктів
Дедвейт
47187
IMO
9333412
MMSI
314978000
Позивний
8P2484
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
-
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер для перевезення нафтопродуктів у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний у перевезенні нафти/нафтопродуктів з російських портів у Балтійському морі із застосуванням оманливих, високоризикованих практик (вимкненням AIS, зокрема, в районі порту Усть-Луга).
Танкер через підсанкційні компанії Sun Ship Management (ОАЕ), Oil Tankers SCF MGMT FZCO (ОАЕ), Fornax Ship Management FZCO (ОАЕ) афілійований з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" – найбільшою державною судноплавною компанією в росії з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу. Основними фрахтувальниками суден ПАТ "Совкомфлот" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. ПАТ "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інших.
З жовтня 2024 року танкером оперує компанія Thunder Shipmanagement LLC-FZ (ОАЕ). Станом на 14 лютого 2025 року флот компанії Thunder Shipmanagement LLC-FZ складається з 21 нафтового танкера, афілійованого з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот". Серед флоту компанії є підсанкційні нафтові танкері, зокрема SAPPHIRE (ІМО 9309576), HYPERION (ІМО 9322968), SYMPHONY (ІМО 9309588), TALISMAN (ІМО 9292060), TANGO (ІМО 9292058), TOPAZ (ІМО 9292034), PEGASUS (ІМО 9276028), PROXIMA (ІМО 9329655), PATHFINDER (ІМО 9577094) та інші.
Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот" на пов’язані компанії, продовжують здійснювати перевезення російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Delta Terminal (Туреччина), Vysotsk (рф), Mamonal (Колумбія), Mersin (Туреччина), Murmansk (рф), Paranagua (Бразилія), Porto Grande (Кабо-Верде), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Primorsk (рф), Ajman (ОАЕ), Marmara Ereglisi (Туреччина), El-Dekheila (Єгипет), Barnabe Island Terminal (Бразилія), Tema (Гана), Taboguilla (Панама), Colon (Панама), Al Hamriyah (ОАЕ), St Petersburg (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Kentia Carriers Ltd (0109591 / ОАЕ / 15.10.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 15.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Thunder Shipmanagement LLC-FZ (0013015 / ОАЕ / 18.10.2024)
Колишні назви судна
SCF Yenisei
Прапори (попередні)
Габон Габон / російська федерація російська федерація / Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2007
Забудовник (країна)
Stx Shipbuilding Co. Ltd. (Південна Корея)
War & Sanctions 2025
To top