SI HE
IMO 9378618
Оновлено: 25.06.2025

Назва судна
SI HE
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
109996
IMO
9378618
MMSI
Позивний
Прапор (діючий)
невідомо
Страхування P&I
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах нафтового ембарго G7+, політики "price-cap" на російську нафту/нафтопродукти, у тому числі із вимкненням AIS. Судно заходило в російський порт, де ціна на нафту постійно перевищувала верхню межу "price-cap".
Танкер афілійований з компанією Loengo Shipping and Trader Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до танкера, що вважається частиною тіньового флоту, як до власності, в якій Loengo Shipping and Trader Limited має інтерес.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер афілійований з компанією Loengo Shipping and Trader Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано санкції за діяльність в енергетичному секторі російської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до танкера, що вважається частиною тіньового флоту, як до власності, в якій Loengo Shipping and Trader Limited має інтерес.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Chiba Ko (Японія), Daesan Hang (Республіка Корея), Khor Al Zubair (Ірак), Lanshan (КНР), Longkou Gang (КНР), Mailiao (Тайвань), Mina Al Ahmadi (Кувейт), Nakhodka (рф), Shanghai (КНР), Tianjin Xin Gang (КНР), Ulsan (Республіка Корея), Yantai (КНР), Zhoushan (КНР), Kozmino (рф), Dong Jia Kou (КНР), Fujairah (ОАЕ), Dongying (КНР), Mabianzhou (КНР), Qingdao (КНР), Dalian (КНР), Gwangyang (Республіка Корея), Onslow (Австралія), Wafangdian (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Loengo Shipping & Trader Ltd (6419331 / Китайська Народна Республіка / 17.07.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Loengo Shipping & Trader Ltd (6419331 / Китайська Народна Республіка / 17.07.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Mao Sheng Shipmanagement Co (6514692 / Китайська Народна Республіка / 06.09.2024)
Колишні назви судна
Lr2 Pioneer / Pioneer Bay
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2008
Забудовник (країна)
Веб-ресурси