CANARA
IMO 9411331
Оновлено: 29.05.2025

Назва судна
CANARA
Категорія
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
158033
IMO
9411331
MMSI
620999906
Позивний
D6A3905
Прапор (діючий)
Страхування P&I
North of England P&I Association
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики прайс кеп на російську нафту/нафтопродукти з російських портів у Чорному морі, з рейдового перевантажувального комплексу на базі FSO Umba у Кольській затоці, у тому числі із застосуванням оманливих практик.
Танкер, що вважається частиною тіньового флоту, афілійований із компанією Prominent Shipmanagement Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано за діяльність в енергетичному секторі російсійської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна як до власності, в якій Prominent Shipmanagement Limited має інтерес.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Танкер, що вважається частиною тіньового флоту, афілійований із компанією Prominent Shipmanagement Limited, до якої 10 січня 2025 року США застосовано за діяльність в енергетичному секторі російсійської економіки.
10 січня 2025 року США застосовано санкції до судна як до власності, в якій Prominent Shipmanagement Limited має інтерес.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Ambarli (Туреччина), Muara Harbor (Бруней), Ningbo (КНР), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Tianjin Xin Gang (КНР), Zhoushan (КНР), Port Said (Єгипет), Sadat (Єгипет), Belokamenka (рф), Akcansa Canakkale (Туреччина), Tanjong Pagar (Сінгапур), Adabiya (Єгипет), Duqm (Оман), Shuidong (КНР), Visakhapatnam (Індія), Icdas (Туреччина), Gelendzhik (рф), Daxie (КНР)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
East Asian Hong Kong Ltd п/о Prominent Shipmanagement Ltd (6384888 / Гонконг / 28.02.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Prominent Shipmanagement Ltd (6378969 / Гонконг / 07.07.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Glory Shipping HK Ltd (0082952 / Гонконг / 15.02.2025)
Колишні назви судна
George S. / Cankiri
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Веб-ресурси